آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ تیر ۲۲, دوشنبه

خبر فوت سهراب اعرابی، جوان ۱۹ ساله

خبر فوت سهراب اعرابی، جوان ۱۹ ساله در جریان ناآرامی های پس از انتخابات به خانواده او اعلام شد

 یکشنبه 21/ 4 / 88

sohrab arabi



بنا به گزارش ‌های رسيده ، سهراب اعرابی ۱۹ ساله که در جريان اعتراضات پس از انتخابات رياست جمهوری بازداشت شده بود، در زندان اوين جان خود را از دست داده است.

به نوشته سایت نوروز، ارگان رسمی جبهه مشارکت که از تشکل‌های اصلاح‌طلب است می نویسد:«سهراب اعرابی بر اثر فشارهای وارده در زندان جان باخته است. سعيد مرتضوی دادستان تهران قول آزادی وی را داده بود اما متأسفانه عصر روز شنبه در دفتر آقای مرتضوی به مادر اين جوان ۱۹ سال گفته می‌شود فرزندش فوت شده است».

سايت امير کبير نيز نوشته است که سهراب اعرابی در تظاهرات اعتراضی ۲۵ خرداد شرکت داشت. به نوشته اين سايت، وی که سال آخر دبيرستان را می‌گذراند و برای امتحان کنکور آماده می‌شد از روز ۳۰ خرداد دستگير شد.

اين سايت می‌ گوید در اخباری که در اين باره به سرعت در دنيای مجازی به چرخش افتاد نوشته شده که او زير شکنجه کشته شده است.
پس از تظاهرات اعتراض آمیز بدنبال اعلام نتایج انتخابات ایران از آقای اعرابی اطلاعی در دسترس نبود.
مادر آقای اعرابی در ۱۶ تیرماه با گذاشتن کفالت در دادگاه انقلاب در انتظار آزادی فرزندش بود. اما سپس در تماسی با خانواده اعرابی به آنها گفته شد که فرزندشان جان باخته و برای تحویل جسد به پزشکی قانونی کهریزک مراجعه کنند.

وبسایت رادیوزمانه نیز در گزارشی به قلم «ملیحه محمدی» از بستگان نزدیک سهراب می نویسد که سهراب در جریان تظاهرات گسترده روز ۲۵ تیر گم می شود و پس از آن از او خبری در دست نبوده است. به نوشته خانم محمدی سهراب اعرابی بر اثر شلیک گلوله در ناحیه قلب جان خود را از دست داده است.

آخرين آخبار