آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ دی ۲۲, سه‌شنبه

فراکسیون 36 نفره قاتلین در مجلس هشتم را بشناسید!


تکلیف آنها را مردم روشن خواهند کرد !
در مجلس هشتم یک فراکسیون قاتلین وجود دارد که اعضای 36 نفره آن، یا در گذشته بازجو و شکنجه گر بوده اند، یا مامور اجرای ترورهائی که فتوای آنها را امثال احمد جنتی، مصباح یزدی و آیت الله خوش وقت و حتی روح الله حسینیان صادر می کردند و یا درجریان انتخابات 22 خرداد در کودتای انتخاباتی دست داشتند. آنها با احمدی نژاد از گذشته های دور همکار و همراه بوده اند و اکنون منسجم ترین یاران او در مجلس اند. صلاحیت همه آنها را باند جنتی- یزدی در شورای نگهبان تائید کرد و همگی با چراغ خاموش و هر کدام با چند ده هزار رای از تهران و شهرهای دیگر به مجلس برده شدند. مردم آنها را نمی شناختند و باندازه امروز نیز با واقعیت نقش کودتائی شورای نگهبان و ماجرای تائید صلاحیت ها آشنا نبودند.
اگر شورای نگهبان از مهلکه جنبش کنونی جان سالم بدر ببرد و تا انتخابات مجلس آینده ترکیب و نقش آن تغییر نکند، آنوقت این فراکسیون 36 نفره را احمد جنتی و محمد یزدی در مجلس نهم کامل خواهد کرد و شاید مجلسی یکدست از قاتلین و تیرخلاص زن های میادین اعدام، بازجوها و شکنجه گران و عاملین ترور تشکیل بدهند، تا مجلس کاملا با دولت احمدی نژاد همسو شود.
این فراکسیون 36 نفره، در هفته گذشته یک لایحه را بصورت طرح فوری به مجلس داد که بموجب آن باید کسانی را که درخیابان و درجریان اعتراضات دستگیر می شوند بلافاصله و درعرض 5 روز محارب اعلام و سپس اعدام کرد. یعنی همان کاری را که در کهریزک انجام دادند،؛ حالا در میادین اعدام انجام دهند. امثال "فدائی" و "رسائی" در مجلس هشتم که نقش آفرینان کهریزک بودند، در همین لیست فراکسیونی قرار دارند.
نام این نمایندگان را باید در حوزه های انتخاباتی آنها به میان مردم بُرد، تا هم در انتخابات آینده هیچ شانسی نداشته باشند و هم تا رسیدن زمان آن انتخابات جرات نکنند به محلی که از آنجا و بنام مردم آنجا به مجلس برده شدند ظاهر شوند.
به همین دلیل ما لیست آنها را در زیر می آوریم:
 
1- محمود احمد بیغش- از شازند اراک
2- موسی غضنفرآبادی- شهرستان بم
3- روح الله حسینیان- تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر
4- نیره اخوان بیطرف- اصفهان
5-  موسی الرضا ثروتی- بجنورد و جاجرم
6- حسن ونایی- ملایر
7- فرهاد بشیری- پاکدشت
8- فاطمه آلیا- تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر
9- بهمن محمدی- سلسله و دلفان
10- محمد مهدی افشاری- داراب و زرین دشت
11- علیرضا سلیمی- محلات و دلیجان
12- رضارحمانی- تبریز، آذرشهر و اسکو
13- احمد لطفی- اراك و كمیجان
14- علیزاده-
15حسین فدایی آشتیانی- تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر
16محمد علی حیاتی- لامرد و مهر
17- حمید رسایی-  تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر
18- محسن كوهكن- لنجان
19- اسماعیل كوثری- تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر
20- مرتضی آقا تهرانی- تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر
21- سیدمحمد جواد ابطحی- خمینی شهر
22- ستار هدایت‌خواه- بویر احمد و  دنا
23- حسن كامران دستجردی- اصفهان
24- سیدعلی طاهری- گرگان و آق قلا
25- الیاس نادران- تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر
26- علی اصغر زارعی-  تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر
27- حسن نوروزی- رباط كریم
28- حسین حسنی - نائین
29- حسین گروسی- تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر
30- ناصرسودانی- اهواز
31- سید علی آقازاده افشاری-  رشت
32- سید محمود حسینی دولت‌آبادی- شاهین شهر، میمه و برخوار
33- سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی- مشهد و کلات
34- علی محمد بزرگواری- كهكیلویه
35- محمدرضا امیری كهنوج- مهنوج و منوجان
36- محمد حسین فرهنگی- تبریز، آذرشهر و اسکو
 
آنها کیستند و چه تعداد رای دارند؟
این چند نمونه را درباره آراء برخی از این نمایندگان و نظراتشان بخوانید. خانم نیره اخوان بیطرف در مجلس ششم، ضمن مخالفت با حضور زنان در هیات رئیسه مجلس گفت: نمی شود ما برویم کنار مردان نامحرم بنشینیم و مدام چشمشمان به چشم آنها بیفتد. مردان باید جلو باشند و ما پشت آنها! ایشان با 122 هزار رای رفته است به مجلس. حسن کامران دستجردی سردسته اوباش و حمله کنندگان به مجالس و مراسم و از وابستگان حجتیه اصفهان از این شهر یک و نیم میلیونی با 162 رای به مجلس برده شده است. الیاس نادران که به نیابت فرماندهان سپاه در مجلس سخن می گوید از تهران 10 -12 میلیونی با 324 هزار رای به مجلس برده شده است. حسین فدائی آشتیانی که درکنار قاضی مرتضوی از متهمین ردیف اول جنایات کهریزک است از تهران 10 -12 میلیونی با 274 هزار رای به مجلس برده شده است.


اختصاصی جرس / دکترعلیمحمدی اطلاعات وسیعی از کیفیت برنامه های دفاعی و هسته ای ایران داشت


تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۸۸
جنبش راه سبز (جرس): دکتر مسعود علیمحمدی، از استادان برجسته رشته فیزیک و از شخصیت های معتبر دانشگاهی بود که طی یکسال گذشته فعالیت چشمگیری در حمایت از جنبش سبز داشته است.
خبرنگار جرس به نقل از منابع موثق دانشگاه تهران گزارش داد این استاد دانشگاه از نیروهای وفادار به انقلاب بوده که طی سنوات گذشته همکاری هایی در زمینه پروژه های دفاعی از جمله برنامه هسته ای ایران داشته است و احتمالا اطلاعات وسیعی از کیفیت این برنامه ها داشته است.
ترور مشکوک و حساب شده این استاد مبرز دانشگاه با توجه به تغییر مشی سیاسی قابل توجه وی در یکی دو سال اخیر به سمت جنبش اصلاحی ایران موضوع را بسیار حساس می کند. آن چه این حساسیت را تشدید می کند روند شتاب زده تبلیغاتی رسانه های حکومتی ایران در انتساب این ترور به گروهک منافقین و عوامل خارجی و اصرار آن ها بر معرفی وی به عنوان یک چهره ولایی و وابسته به حاکمیت است.

دکتر علیمحمدی دانشجوی لیسانس دانشگاه شیراز، و دانشجوی فوق لیسانس و دکتری دانشگاه صنعتی شریف بوده است که در سال 1371 از این دانشگاه فارغ التحصیل شد و به عنوان عضو هیات علمی گروه فیزیک دانشگاه تهران مشغول به کار شد. وی مدتی رییس دانشکده فیزیک دانشگاه تهران بود. آخرین سمت اجرایی دکتر علیمحمدی عضویت در شورای ارتقای اساتید دانشگاه تهران بود.

هشدار مجمع روحانیون مبارز نسبت به وضعیت کنونی کشور و اقدامات خودسرانه



سه شنبه, ۲۲م دی, ۱۳۸۸
کلمه: مجمع روحانیون مبارز با صدور بیانیه‌ای خواستار جلوگیری از میدان‌داری نیروهای تندرو در فضای سیاسی کشور شد.
به گزارش کلمه متن کامل بیانیه به شرح زیر است:
باسمه تعالی
هر روز که می گذرد در کشور حوادث و ماجراهایی رخ می دهد که همه دلسوزان را نسبت به سرنوشت کشور و انقلاب نگران تر می کند. در حالی که با تدبیر و دوراندیشی و انصاف می توان راهی را برگزید که نتیجه آن سربلندی جمهوری اسلامی و حرمت نهادن به مردم و تأمین خواسته ها و مطالبات قانونی، شرعی و انسانی ملت است.
هنوز پرونده قتل روح الامینی ها و سید علی موسوی ها و ده ها نفر دیگر باز و بلاتکلیف است. هنوز سوال های فراوانی در مورد رفتارهای غیر قانونی و بازداشت ها و نحوه برخورد با بازداشت شدگان وجود دارد که شاهد دستگیری انبوهی از نیروهای ارزنده، مردم و نخبگان هستیم و درهمین حال بجای ابهام زدایی و سوق دادن جامعه به سوی آرامش و امنیت شاهد فعالیت گروه های خشن و افراطی و حمله آنها به اجتماعات، تجمعات و شخصیت ها هستیم. به دفاتر مرجع بزرگوار حضرت آیت الله صانعی با شعارهای زننده حمله می شود و به تخریب و تهدید دست می زنند.
نسبت به آیت الله دستغیب که سابقه درخشان در خدمت به امام و انقلاب دارند اسائه ادب می شود و به مسجدی که یکی از کانون های انقلاب بوده است اهانت می شود. نسبت به حجة الاسلام و المسلمین کروبی که از نیروهای ارزنده انقلاب و سابقون انقلاب و از اردتمندان به امام و جزو مسؤولان عالی رتبه نظام بوده است توهین می شود و عده ای که معلوم نیست از کجا و چرا تحریک می شوند به ضرب و شتم و سوء قصد می پردازند.
بیت شهید بزرگوار محراب حضرت آیت الله صدوقی مورد اهانت و تخریب قرار می گیرد و در مقابل نهایت پاسخی که می شنویم این است که عده ای خودسر اقدام می کنند در حالی که همه ادله و شواهد حکایت از سازماندهی شده بودن آن حوادث دارد. مشکل بزرگ وضعیت کنونی میدان داری خشونت گرایان افراطی است که اگر وضع بدین منوال ادامه یابد بزرگترین زیان کار انقلاب، نظام و همه مردم شریف هستند. عجبا که هر خیر خواهی با هر گرایشی که این رفتارها را محکوم می کند و پیشنهاد حرکت به سوی آرامش و تبدیل فضای امنیتی-نظامی به عرصه سیاسی دارد مورد اهانت و جفا قرار می گیرد.
شواهد نشان می دهد که خواستاران ادامه این وضعیت و تشدید خشونت حتی در اجتماعات مردم به طرح شعارهای ساختارشکنانه و غلطی که مورد قبول هیچ دوستدار ایران و انقلاب نیست و با تحریک مردم ستمدیده به دامن زدن به این شعارها می پردازند تا بهانه سرکوب را فراهم کنند.
ما ضمن دعوت همگان به آرامش و پرهیز از افتادن در دامی که فقط دشمنان اسلام، ایران و انقلاب از آن بهره مند می شوند خواستار برخورد با تندروی ها و میدان داری نیروهای خشن و مشکوک ومجازات آنان هستیم.
مجمع روحانیون مبارز

پیروزی دانشجویان در پی ادامه اعتراضات: آزادی تمامی دانشجویان دانشگاه رازی کرمانشاه


سه شنبه، ۲۲ دي، ۱۳۸۸
همزمان با ادامه تحصن و اعتراض ها و اوج گرفتن تب تحریم امتحانات در دانشگاه رازی کرمانشاه، تمامی دانشجویان در بند این دانشگاه آزاد شدند.

به گزارش خبرنامه امیرکبیر دانشجویان دانشگاه رازی کرمانشاه از روز شنبه همزمان با آغاز امتحانات سراسری در دانشگاه های کشور با برگزاری تحصن و تعیین روز آغاز تحریم امتحانات، با فرستادن پیام کوتاه و پخش شب نامه و فریاد بانگ الله اکبر در خوابگاه ها آزادی همدرسان دربند خود را خواستار شدند.

با نزدیک شدن به روز دوشنبه که روز آغاز تحصن در دانشگاه رازی کرمانشاه مشخص شده بود، تمامی دانشجویان این دانشگاه از زندان آزاد شدند.

تسریع در امر آزادی این دانشجویان به حدی بود که ضابطان قوه قضاییه با برگزاری دادگاهی فرمایشی و تعیین وثیقه  برای دانشجویان بدون تفهیم اتهام به آنان، دانشجویان  را زودتر از دریافت وثیقه آزاد کردند.

شهید علیمحمدی ,دانشمند رشته ذرات بنیادی, نماینده کشورمان در پروژه شتابگر سزامی بود

عضویت دكتر مسعود علیمحمدی (دانشمند رشته ذرات بنیادی) به عنوان نماینده ایران در پروژه شتابگر سزامی در سایت رسمی این پروژه قابل رویت می باشد. (SESAME COUNCIL) شتابگر سزامی طرحی برای ساخت و برقرار كردن شتابگری در اردن برای كشورهای خاورمیانه است که با همکاری کشورهای اروپایی منجمله آلمان, فرانسه و انگلیس و همچنین آمریکا در حال اجرا می باشد. اطلاعات بیشتر در مورد این پروژه مشترک در سایت رسمی پروژه قابل رویت می باشند.
براي مشاهده اطلاعات اين شهيد و استاد گرانقدر مي توانيد به لينك زير مراجعه كنيد :


همچنين به گزارش تابناك از قول مسئولين انرژي اتمي عضويت شهيد عليمحمدي در آن سازمان تكذيب شده است . حال سوالي داريم با آقاي دادستان كه اين همه اطلاعات موثق را از كجا به اين سرعت كسب كرده اند كه تا ساعتي نكشيده توسط سايرين تكذيب مي شود . شما ببينيد در ساير موارد چگونه عمل مي كنند . اما اصل خبر تابناك :

سخنگوی سازمان انرژی اتمی جمهوری اسلامی ایران، شایعات مربوط به رابطه استخدامی مسعود علیمحمدی با سازمان انرژی اتمی ایران را تکذیب کرد .

علی شیرزادیان سخنگو و مدیر کل روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان انرژی اتمی ایران اعلام کرد: سازمان انرژی اتمی ایران در پی حادثه تاسف برانگیز ترور کور استاد دانشگاه تهران دکتر مسعود علیمحمدی ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم ایشان و جامعه علمی کشور به نوبه خود از مقامات امنیتی و قضایی تقاضا دارد در اسرع وقت عوامل این حادثه را شناسایی نمایند.

همچنین برخی شایعات مربوط به رابطه استخدامی ایشان با سازمان انرژی اتمی ایران قویا تکذیب می گردد.

موافقت مجلس با افزایش بهای گاز

واحد مرکزی خبر: نمایندگان ، وزارت نفت را موظف کردند از طریق شرکت های تابعه دولتی قیمت هر مترمکعب فروش گاز مصرفی را 20 ریال افزایش دهد و درآمد حاصل را عیناً برای گازرسانی به روستاهای کشور هزینه کند.

بهای گاز پرمصرف ها، مترمکعبی 225 تومان

بر اساس اصلاحیه بند (7) قانون بودجه سال 1388 کل کشور در مجلس شورای اسلامی ، مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی کشور برای یک بار از پرداخت حق انشعاب گاز، برق و آب معاف می شوند.

بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران موظف است سهم شرکت ملی نفت ایران بابت ارزش نفت خام تولیدی را بر اساس گزارش عملکرد ماه قبل که وزارت نفت اعلام می کند در پایان هر ماه از محل وجوه حاصل از نفت خام صادراتی (حساب ذخیره ارزی) به صورت علی الحساب به حساب شرکت نفت ایران نزد آن بانک واریز کند.

نمایندگان خانه ملت همچنین تصویب کردند که دولت حداکثر تا 35 هزار میلیارد ریال از اعتبارات تملک دارایی های مالی خود را کسر کند و 21 هزار میلیارد ریال به اعتبارات هزینه ای خود بیفزاید.

از باقیمانده این مبلغ که 14 هزار میلیارد ریال می شود دولت مجاز است 3000 میلیارد ریال برای بهسازی آسفالت و ایمنی راه های روستایی، 1000 میلیارد ریال برای آب و فاضلاب روستایی، 1000 میلیارد ریال برای آب و فاضلاب شهری، 500 میلیارد ریال برای بافت های فرسوده، 1200 میلیارد ریال برای تکمیل بیمارستان های در دست اجرای وزارت مسکن، 700 میلیارد ریال برای بهسازی و طرح هادی روستاها توسط بنیاد مسکن، 600 میلیارد ریال برای عمران روستاها توسط دهیاری های سراسر کشور و در نهایت 6000 میلیارد ریال به منظور هزینه برای سایر طرح های عمرانی ملی و استانی به اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای اضافه کند.

پس از تصویب مواد پیشنهادی، نمایندگان خانه ملت سه ماده الحاقی هم درخصوص قانون بودجه سال 1388 تصویب کردند که بر اساس آنها وزارت نیرو می تواند 500 میلیارد ریال به عنوان اوراق مشارکت برای طرح غدیر با تعهد بازپرداخت دولت بفروشد.

علي مطهري :به تعبیرامام صادق این ولایت شیطان است/احمدی‌نژاد زمینه فتنه را فراهم کرد

سه شنبه, ۲۲م دی, ۱۳۸۸

سه شنبه, ۲۲م دی, ۱۳۸۸
کلمه:علی مطهری فرزند شهید مطهری و نماینده تهران طی یادداشتی به انتقادات و توهین های شریعتمداری در روزنامه کیهان علیه خود پاسخ داد.
جوابیه علی مطهری  خطاب به مدیرمسوول کیهان به شرح زیر است:
جناب آقای شریعتمداری دامت برکاته
مدیرمسئول محترم روزنامه کیهان
با اهداء سلام «یادداشت روز» شماره یکشنبه ۲۰ دی ماه آن روزنامه محترم به قلم جنابعالی در رد اظهارات اینجانب در مناظره تلویزیونی اخیر را ملاحظه نمودم. نظر به وارد نبودن این ردیه، جهت تنویر افکارخوانندگان محترم کیهان لازم است چند نکته را به عرض برسانم:
۱)جناب عالی این مطلب را که فتنه اخیر با نحوه نامناسب و غیراخلاقی مناظره آقای احمدی نژاد با آقای موسوی آغاز شد، رد کرده و آن را یک ادعای مضحک و خنده دار خوانده اید. همه مردم ایران شاهد بودند که آقای احمدی نژاد در آن مناظره به جای ارائه برنامه های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی خود، به اجرای یک پروژه از پیش تعیین شده پرداخت و با لگدکوب کردن حرمت و آبروی برخی مومنان- که به گفته معصوم حرمت مومن بالاتر از حرمت کعبه است- درصدد افزایش آراء خود برآمد.
این نکته روشن بود که شعار عدالت ورزی به عنوان یک ابزار برای غلبه بر حریف استفاده می شود والا اولا چرا ایشان در چهار سال ریاست جمهوری خود به فکر افشای این افراد نیفتاد و ثانیاً چرا درباره افراد مشابه در میان حامیان خود سخنی نگفت و ثالثاً چرا زمانی که آقای پالیزدار همین مطالب را مطرح کرد از او حمایت نکرد تا آنجا که وی به زندان افتاد؟ این امر هیزم آتش این فتنه را فراهم کرد و سپس آقای موسوی با ادعای تقلب در انتخابات این هیزم را شعله ور ساخت. سکوت امثال جناب عالی در قبال آن حرمت شکنی منجر به حرمت شکنی های دیگر در روزهای قدس، ۱۳آبان، ۱۶آذر و عاشورا شد.

دكتر مسعود علي محمدي استاد سبز دانشگاه تهران امروز صبح ترور شد !



بنا بر گزارش هاي دريافتي از سايتهاي خبرگزاري ، صبح امروز بمبي نسبتا قوي در قيطريه منفجر شد كه طي  آن دست كم يك استاد دانشگاه تهران كه از حاميان مهندس موسوي بود با نام دكتر عليمحمدي به شهادت رسيد .
بنا بر گزارش سايت جرس مسعود علي محمدي استاد  فيزيک دانشگاه تهران صبح امروز در اقدام تروريستي کشته شد.
عباس جعفري دولت آبادي، دادستان تهران نیز با تاييد وقوع انفجار در منطقه قيطريه و كشته شدن اين استاد دانشگاه گفت: مسعود علي محمدي، استاد در زمينه انرژي هسته‌اي است و تاكنون عوامل اين انفجار يا مظنوني در اين رابطه دستگير نشده است.
اما با اعلام وبلاگهاي دانشجويان اين شهيد عزيز مشخص گرديد كه ايشان استاد فيزيك ذرات بنيادي بوده اند و از حاميان مير حسين موسوي بوده و درادامه قسمتي از سخنان ايشان كه توسط دانشجويان ايشان نقل شده عيناً آن را در ذيل قرار مي دهيم :

وبلاگ دالان سبز : روز 25 خرداد، من از پردیس انقلاب دانشگاه آمدم دانشکده فیزیک، داشتم برای دانشجوها و استادها تعریف میکردم که تو تجمع انجمن اسلامی، از دفتر میرحسین زنگ زدن و گفتند که امروز حکم تیر دادن و نرید و ...
برگشت به من گفت : «جوون! از گلوله نترس! جلوی اینا باید ایستاد! گلوله اولش درد دارد...» بعد من جدا رفتم اون تظاهرات را! این هم برداشته بود مینی بوس گرفته بود بچه های دانشکده را برده بود تظاهرات.


دادستاني تهران اعلام مي كند كه ايشان استاد فيزيك هسته اي بوده كه با توجه به اعلام نظر شاگردان ايشان مشخص است كه اين طور نيست .

در پي اعلام خبرگزاريها مبني بر اين ترور گویانیوز گزارش داد که امروز  طی اطلاعيه ای با امضای "تکاوران تندر - انجمن پادشاهی ايران" مسئوليت اين ترور به عهده گرفته شد؛ پس از چند ساعت اطلاعيه ديگری از سوی "انجمن پادشاهی ايران" و در سايتی ديگر اين خبر را تکذيب و مسئول ترور اين استاد دانشگاه را سازمان اطلاعات دانست و آن را "شبيه سازی" و "توطئه جديد سازمان اطلاعات جمهوری اسلامی عليه تندر و انجمن پادشاهی ايران" دانست.  اين مطلب منتشر شده در سايت "تندر"  آمده است.

و هنوز خبرهاي ديگري دريافت نشده و علت ترور ايشان و مسببان آن هنوز در هاله اي از ابهام قرار دارد .
 

انتشار لیست پول نقد مقامات ج. اسلامی در بانک های جهان

شبکه تلویزیونی C.N.N شب گذشته در گزارشی که روی سایت این شبکه قرار دارد، اعلام داشت که توسط یکی از کارکنان ایرانی بانک های کشور مالزی در جریان لیستی از پول مقامات و رهبران جمهوری اسلامی در خارج از کشور دست یافته است. این شبکه تلویزیونی مدعی شد که کارمند ایرانی بانک های مالزی بدلیل علاقه ای که به جنبش سبز در ایران دارد، این لیست را برای انتشار در اختیار C.N.N گذاشته است. C.N.N ضمن تشکر از این فرد ایرانی که نام وی را اعلام نکرده است، لیست مورد بحث را انتشار داده است که به شرح زیر است:
1ـ غلام حسین الهام:25 میلیون دلار در دوبی،13 میلیون دلار در ترکیه، 17 میلیون دلار درسوئیس،0.7 میلیون دلار در بیروت

2 ـ س. ح. پناهی: 11 میلیون دلار در بانک اسلامی شریعت، 4 میلیون ایورو در مالزی

3 ـ مسعود کاظمی: 45 میلیون دلار در آلمان، 4.2 میلیون دلار در دوبی

4ـ علی هاشمی بهرامیان:5.2 میلیون دلاردر کویت،11 میلیون ایورو در بلژیک، 23 میلیون دلار در دوبی و مبلغی نامشخص در الناخال کمپانی

5 ـ محمد محمدی:12 میلیون دلار در دوبی، 17 میلیون دلار در کویت، 8 میلیون ایورو درترکیه

6 ـ مهدی احمدی نژاد:18 میلیون ایورو در بلژیک،45 میلیون ایورو در سوئیس،44 میلیون دلار دربانک اسلامی شریعت

7ـ نازیه خامنه ا ی:7 میلیون دلار در ترکیه،56 میلیون ایورو در آلمان،122 میلیون پوند درگریت انگلیس

8 ـ صادق محصولی:14 میلیون ایورو در امارات متحده عربی، 24 میلیون دلار در ترکیه، 3 میلیون ایورو درمالزی

9 ـ مجتبی خامنه ای: 1 بیلیون پوند در گرین انگلیس( احتمالا بلوکه شده است)، 2.2 بیلیون ایورو در آلمان، 766 میلیون دلار در قطر. مبلغی نامشخص در بانک سوئیس

10 ـ حسین معادی خواه 15 میلیون دلار در کویت، 45 میلیون ایورو در استرالیا، 7 میلیون دلار در امارات متحده عربی

11 ـ عیسی کلانتری :3.2 میلیون ایورو در بلژیک، 1.2 میلیون دلار در ایتالیا

12 ـ حسین طائب: 122 میلیون دلار در امارات عربی، 42 میلیون ایورو در ایتالیا

13 ـ مسعود حجاریان کاشانی 92 میلیون دلاردر استرالیا،13.7 میلیون دلاردر قطر

14 ـ سردار احمد وحیدی: 32 میلیون دلار در امارات متحده عربی،65 میلیون دلار در ترکیه، 122 میلیون دلار در آلمان( احتمالا بلوکه شده)

15 ـ عباس کدخدائی: 2.5 میلیون دلارایتالیا،7.1 میلیون دلاردر کویت، 3.2 میلیون دلار دوبی

16 ـ مجتبی مصباح یزدی:184 میلیون دلار در دوبی، 221 میلیون دلار الناخال کمپانی ، 55 میلیون ایورو در اسپانیا

17 ـ علی مصباح یزدی : 45 میلیون دلار امارات متحده عربی، 17 میلیون دلار در ترکیه، 65 میلیون پوند دربانک انگلیس،75 میلیون دلار در افریقای جنوبی ، 110میلیون ایورو آلمان

18 ـ حسین فیروز آبادی:320 میلیون دلار در مالزی، 65 میلیون دلار در ایالات متحده عربی، 103 میلیون دلار در کویت، 17 میلیون دلارترکیه،...

19 ـ پرویز فاتح 16 میلیون دلار ترکیه، 5.2 میلیون ایورو در ترکیه، 22 میلیون دلار سوئیس

20 ـ حسین شاجونی:66.5 میلیون دلار در دوبی، 39 میلیون دلار در کویت، 11.2 میلیون دلار در بیروت 8 میلیون دلار مالزی

21: حبیب الله عسگراولادی : 172 میلیون دلار در بلژیک،120 میلیون ایورو در آلمان، 420 میلیون دلار درالناخال کمپانی، 42 میلیون دلار در ترکیه، 219 میلیون دلار در مالزی

22 ـ حسین جنتی:228 میلیون دلار دوبی، مبلغی نا مشخص در بانک سوئیس و مبلغی نا مشخص دربانکی در ترکیه 200 میلیون دلار در مالزی، 150 میلیارد دلار درژاپن 32 میلیون دلار در مالزی

23ـ سکینه خامنه ای 25 میلیون دلار در مالزی، 14 میلیارد دلاردر قطر، 112 میلیون دلار در دوبی

24ـ اسفندیار رحیم مشایی: 5.2 میلیون دلار در آلمان 32 میلیون دلار درایتالیا، 41 میلیون دلار دردوبی

25 ـ ح. محمدی اقائی: 48.4 میلیون دلار در دوبی، 2.4 میلیون دلار دربیروت،56 میلیون ایورو در اسپانیا

26 ـ علی اکبر ولایتی:244 میلیون ایورو در المان، 6 میلیون ایورو در استرالیا 56 میلیون دلار در مالزی

27 ـ محمد محمدی ریشهری:241 میلیون دلار الناخال کمپانی و 121 میلیون دلار دردوبی، 48 میلیون دلار درآلمان، 43 میلیون دلار درایتالیا

28ـ محسن هاشمی بهرامانی: 35 میلیون دلار در ایلات متحده عربی، 56 میلیون دلار در بلژیک

29 ـ محسن هاشمی ثمره: 11 میلیون دلار در قطر، 5.9 میلیون دلار درمالزی

30 ـ علی لاریجانی:185 میلیون ایورو در استرالیا،16 میلیون ایورو در امارات متحده عربی، 112 میلیون ایورو در مالزی

31 ـ عباس آخوندی:9 میلیون دلار در امارات متحده عربی، 502 میلیون دلار در بانک بیروت

32 ـ محسن رفیق دوست، 129 میلیون دلار در بلژیک، 44 میلیون دلار درکویت، 92 میلیون دلاردر کویت

33ـ حمید حسینی:30 میلیون دلارمالزی، 82 میلیون ایورو در اسپانیا

34 ـ محمد حسینی:14 میلیون دلار در ایالات متحده عربی، 7 میلیون دلار در کویت، 3 میلیون دلار درترکیه، 11 میلیون پوند در....

35 ـ محمود حسینی: 3.2 میلیون دلار درترکیه، 11.4 میلیون دلار در کویت

36 ـ مجتبی هاشمی ثمره:28 میلیون دلار در اسپانیا، 76 میلیون دلار در ایالات متحده عربی، 124 میلیون دلار در مالزی

37 ـ کامران دانشجو: 76 میلیون یورو در استرالیا، 7.2 میلیون دلار در مالزی

38 ـ احمد رضا رادان: 98 میلیون دلار در ایالات متحده عربی، 65 میلیون دلار در کویت، 121 میلیون دلار در افریقای جنوبی

39 ـ یدالئه جوانی:22 میلیون دلار در ایلات متحده عربی،5 میلیون دلار درهند،23 میلیون دلار در پرتقال

40 ـ غلام رضا فیاض: 65 میلیون دلار در مالزی، 40.9 میلیون دلار در کویت

41 ـ رضا فیاض: 23 میلیون دلار در ایالات متحده عربی،17 میلیون دلار در ترکیه، 7 میلیون دلار در ایتالیا

42 ـ علی مباشری: 12 میلیون دلار در بلژیک، 19 میلیون دلار در مالزی، 42 میلیون دلار در کویت

43 ـ محمد نقدی:142 میلیون ایورو در ایالات متحده عربی،24 میلیون دلار در ایالات متحده عربی،66 میلیون دلار در مالزی

44 ـ فرهاد دانشجو : 2.3 میلیون دلار در ایالات متحده عربی، 5.6 میلیون دلار در ترکیه

45 ـ خسرو دانشجو:11 میلیون دلار در ترکیه، 7 میلیون دلار در جمهوری چک

46 ـ حمیدی حسینی:4.2 میلیون در مالزی، 28 میلیون در ایالات متحده عربی

47 ـ محمد باقری خرازی:120میلیون دلار در لبنان،86 میلیون دلار در ایالات متحده عربی،42 میلیون دلار در برکلی بانک آفریقای جنوبی

48 ـ مهدی هاشمی ثمره:5.7 میلیون دلار در ترکیه، 44 میلیون دلار در کویت

49 ـ حمید رسائی: 62 میلیون دلار در مجارستان،32 میلیون ایورو در آلمان، 18 میلیون پوند در انگلیس، 14 میلیون دلار در امارات متحده عربی

50 حسین موسوی اردبیلی: 21 میلیون دلار در کویت، 110 میلیون دلار در ایالات متحده عربی،32 میلیون دلار در مالزی

51ـ علی مبشری: 7 میلیون ایورو در استرالیا،22.4 میلیون دلار در ایالات متحده عربی

52 ـ حسین شریعتمداری:225 میلیون دلار در ایالات متحده عربی،54 میلیون دلاردرآلاناخل کمپانی، 65 میلیون ایورو در«ح.س. ب. س» بانک انگلیس

53 ـ حسین شاهمرادی:56 میلیون دلار در ایالات متحده عربی، 64 میلیون دلار در مالزی،7 میلیون دلار درهند

54 ـ کامران دانشجو: 24 میلیون دلار در ژاپن، 43 میلیون دلار در مالزی

55ـ داوود احمدی نژاد 55 میلیون دلار در ایالات متحده عربی،48 میلیون ایورو در ایالات متحده عربی، 8 میلیون دلار در بانک پترزبورگ روسیه

56 ـ عبدالئه عراقی: 84 میلیون دلار در ایالات متحده عربی، 127 میلیون دلار در لبنان، 67 میلیون دلار درمالزی ،مبلغی نا مشخص در بانک سوئیس

57 ـ بهاالدین حسینی هاشمی: 45 میلیون دلار در ایالات متحده عربی،80 میلیون دلار در مالزی

58 ـ محی الدین فاضل هرندی:52 میلیون دلاردرعمان، 45 میلیون دلار در عربستان سعودی

59 ـ احمد جنتی: 450 میلیون ایورو در بلژیک، 143 میلیون دلار در الناخل کمپانی، 124 میلیون دلار در ایالات متخده عربی،267 میلیون دلار در مالزی،118 میلیون دلار در آفریقای جنوبی و مبلغی نامشخص در بانک سوئیس

60 ـ علی جنتی:35 میلیون دلار در ایلات متحده عربی،155 میلیون دلار در ترکیه، 55 میلیون دلار در آلمان ، مبلغ نا مشخص در بانک سوئیس

61 ـمرتضی رفیق دوست: 120 میلیون ایورو در آلمان، مبلغی نا مشخص در بانک سوئد

63 ـ م. ح.پارسا:43 میلیون دلار در ترکیه،12 میلیون دلار در مالزی،

64 ـ فاطمه عسگر اولادی: 43 میلیون دلار در قطر،16 میلیون دلار در ترکیه

65 ـ علی اکبر محتشمی: 125 میلیون دلار در شارجه، 85 میلیون دلار در کویت، 200 میلیون دلار در مالزی، مبلغ نامشخص در بانک سوئیس

66 ـ یاسر بهرامانی هاشمی: 22 میلیون ایورو در آلمان، 12 میلیون ایورو در استرالیا، 14 میلیون دلار در ایالات متحده عربی

67 ـ غلام علی حداد عادل:12 میلیون دلار در ترکیه، 2.4 میلیون دلار در مالزی، 43 میلیون دلار در ایالات متحده عربی


یک استاد دانشگاه در انفجار بمبی درنزدیکی خانه اش در پایتخت ایران کشته شد. + اخبار تکمیلی


به گزارش «پرس تی وی» دکتر مسعود محمدی دراثر انفجار بمب کنترل از راه دور که درنزدیکی خانه اش جاسازی شده بود کشته شده است. تلوزیون الجزیره طی تهیه گزارشی از محل حادثه این استاد دانشگاه را «دانشمند هسته ای» معرفی کرده و از قول مقامات ایران که نامی از آنها برده نشده است، دست داشتن اسرائیل در این حادثه را گزارش کرده است.
به گزارش «پرس تی وی» در این انفجار که صبح سه شنبه روی داد، یکی از ساکنان منطقه به نام دکتر مسعود محمدی که از اساتید فیزیک دانشگاه تهران بود، جان خود را از دست داد.
بر پایه گزارشهای اولیه، انفجار ناشی از یک بمب کنترل از راه دور بوده است که داخل یک دستگاه موتورسیکلت جاسازی شده بود و هنگام خروج قربانی در مقابل منزل وی منفجر شد. نیروهای امنیتی و پلیس در حال بررسی علت دقیق انفجار و انگیزه آن هستند.

جزئیات بیشتر در مورد ترور استاد دانشگاه

استاد علی محمدی در اعتراض به سرکوب مردم سه ماه قبل از سازمان انرژی اتمی استعفا داد و اخیرا قصد سفر به یکی از کشورهای اروپائی را داشت. جمهوری اسلامی از ترس پناهنده شدن او وافشای اطلاعات وسیع او دست به ترور و حذف فیزیکی او زد تا با این کار به دو هدف برسد.
اولا با ایجاد فضای رعب و وحشت دستش برای سرکوب باز تر باشد ؛
دوما مانع پناهنده شدن او و تبلیغاتی که پی آمد آن داشت شود.
خورشید پشت ابر نمی ماند و کسانی که دست به این جنایت زدند در پیشگاه الهی رسوا هستند و در درگاه مردم هم رسواتر می شوند روحش شاد.

آخرين آخبار