آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ دی ۲۲, سه‌شنبه

یک استاد دانشگاه در انفجار بمبی درنزدیکی خانه اش در پایتخت ایران کشته شد. + اخبار تکمیلی


به گزارش «پرس تی وی» دکتر مسعود محمدی دراثر انفجار بمب کنترل از راه دور که درنزدیکی خانه اش جاسازی شده بود کشته شده است. تلوزیون الجزیره طی تهیه گزارشی از محل حادثه این استاد دانشگاه را «دانشمند هسته ای» معرفی کرده و از قول مقامات ایران که نامی از آنها برده نشده است، دست داشتن اسرائیل در این حادثه را گزارش کرده است.
به گزارش «پرس تی وی» در این انفجار که صبح سه شنبه روی داد، یکی از ساکنان منطقه به نام دکتر مسعود محمدی که از اساتید فیزیک دانشگاه تهران بود، جان خود را از دست داد.
بر پایه گزارشهای اولیه، انفجار ناشی از یک بمب کنترل از راه دور بوده است که داخل یک دستگاه موتورسیکلت جاسازی شده بود و هنگام خروج قربانی در مقابل منزل وی منفجر شد. نیروهای امنیتی و پلیس در حال بررسی علت دقیق انفجار و انگیزه آن هستند.

جزئیات بیشتر در مورد ترور استاد دانشگاه

استاد علی محمدی در اعتراض به سرکوب مردم سه ماه قبل از سازمان انرژی اتمی استعفا داد و اخیرا قصد سفر به یکی از کشورهای اروپائی را داشت. جمهوری اسلامی از ترس پناهنده شدن او وافشای اطلاعات وسیع او دست به ترور و حذف فیزیکی او زد تا با این کار به دو هدف برسد.
اولا با ایجاد فضای رعب و وحشت دستش برای سرکوب باز تر باشد ؛
دوما مانع پناهنده شدن او و تبلیغاتی که پی آمد آن داشت شود.
خورشید پشت ابر نمی ماند و کسانی که دست به این جنایت زدند در پیشگاه الهی رسوا هستند و در درگاه مردم هم رسواتر می شوند روحش شاد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار