آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ بهمن ۲, جمعه

اختصاصي از فرداي ايران : ما را ز مرگ نترسانيد ! / ما پاك بازان تاريخيم ! / ما سي سال است كه مرده ايم !


دوستان و همراهان گرامي
اين راه پر شيب و فرازي كه در اين هفت ماه در آن پا نهاديم ، راهي نبود كه به غلط و به دور از آگهي بر گزيده باشيم و همه با هم و دست در دست هم حماسه اي را آفريديم بي نظير كه جهانيان انگشت تعجب بر دهان گرفته اند . راهي كه هزينه هاي بي شماري را به ما تحميل كرد و با دادن شهداي بسيار و بازداشت شدگاني بيش از ده ها هزار نفر راهي را آغاز كرديم كه از ابتدايش مي شد فهميد كه صبر ايوب مي خواهد و دل شير كه بارها و بارها ثابت كرده ايم كه مي توانيم و توانستيم

دوستان و همراهان گرامي آنچه بيش تر از هر چيز و در اين برهه خطرناك از تاريخ اين سرزمين باعث پيروزي ما و دست آوردهاي بيشمارمان در تضعيف نظام زور و سركوب بوده ، شجاعت و همت شيرزنان و پايمردان اين آب و خاك بوده و هست . مبادا اجازه دهيم كه اين نيروي عظيم را از ما بگيرند . انواع و اقسام تهديد ها و ارعاب هاي بيشماري در اين مدت به كار بردند نتوانست مانعي در برابر سيل خروشانمان باشد . باز نيز نخواهد توانست !

دل قوي داريد كه راه بسياري مانده در پيش و دست در دست هم باز مي توانيم . و نترسيد از تهديدهاي احمقانه اي كه خيال مي كنند ما نيز چون آنان هالو صفتان باور مي كنيم . هيچ احدي و هيچ كسي در هيچ كجاي دنيا توانايي پيگيري و بررسي محتويات ايميلهاي ما را ندارد . اين را با اطمينان كامل به شما عرض مي كنم ! چنين كاري حتي از عهده دولت فدرال آمريكا با تمام تكنولوژي هاي به روز خود نيز بر نمي آيد چه برسد به اين حكومت جاهلان و سران سركوب كه هنوز تفاوت ايميل و گوش كوب را از هم تميز نمي دهند .

هيچ كس نمي تواند تك تك موبايل ها و حرفهاي ما را گوش كند . فراموش نكنيد كه ما بيشماريم كه اين جمعيت ميليوني ما توسط اين دولت و حكومت دروغ كه هيچ توسط هيچ حكومت و دستگاهي قابل سركوب و خاموش كردن نيست . تنها حربه اي كه اين شيادان تا كنون برگزيدند اين بوده كه با ترساندن و ارعاب مردم سعي كنند گروهي را از جمعيت بيشمار ما بكاهند كه تا حدودي ناچيز موفق به اين كار شده اند . از چه مي ترسيد همراهان ؟ آيا به فرض توانستن و راست گفتن ، آيا از عهده مشتي جيره خوار و بسيجي بي شرف بر مي آيد ميليونها انسان آزاده اي را كه در تظاهراتها حضور دارند شناسايي كنند و يا دستگيركنند ؟

ما بازوها و اهرمهاي بي شماري داريم كه تا كنون به هر دليلي از آنها بهره نبرده ايم :

- ما پولهاي زيادي در بانكها داريم كه با خروج آنها از بانكها و تبديل آنها به دلار و يورو مي توانيم سيستم بانكي را فلج كنيم
- ما مي توانيم با تحريم كالاهايي كه در صدا و سيماي كودتا تبليغ مي شود ، رسانه كودتا را فلج كنيم
- مي توانيم با كاهش و عدم استفاده از خدمات مخابرات كودتا كمر جلادان را شكست
- ما هنوز خبر رساني و دادن اطلاعات را محدود به طبقه اي از جامعه كرده ايم كه مانند من و شما تا حدودي از جريانهاي در حال اتفاق اطلاع دارند ، آيا تا كنون فكر نكرده ايم كه حتي در خيابانهاي پائين تر از آزادي خبر ندارند كه ما داريم جانمان را به خطر مي اندازيم براي ايران ؟ آيا مي دانيد تنها رسانه آنها همين صدا و سيماي دورغ است ؟ اين سي دي ها و بيانيه ها و شب نامه هايي كه جوانانمان در حال پخش آنها هستند را در نقاط جنوبي شهر توزيع كنند تاثيري به مراتب بيشتر خواهد داشت ؟
- ما هنوز ندانستيم كه مي توانيم با كمك كردن به مردمان محروم شهر و حمايت از آنها مي توانيم باعث شويم كه شعور آنها را با مثلاً سهام عدالت و عناويني اين چنيني نخرند ؟


دوستان دل قوي داريد كه خدا را شاهد مي گيرم سحر نزديك است !!!

به اميد ايران آزاد و آباد
والسلام
فرداي ايران
2 بهمن 88

داریوش آشوری در مصاحبه با روز: جنبش سبز، به کابوس 57 تبدیل نمی شود


پنجشنبه ۱ بهمن ۱۳۸۸
با داریوش آشوری،جامعه شناس و اندیشمند سرشناس ایرانی،در مورد جنبش سبز،آینده آن ورهبریش مصاحبه کرده ایم. به گفته آقای آشوری "روشِ خشونت‌پرهیزیِ جنبشِ سبز خود بازتابی از فلسفه‌ی سیاسیِ تازه‌ای در دنیای ایرانی است." وی همچنین می گوید: "درچارچوبِ همین نظام و قوانینِ آن، آقای موسوی رئیسِ جمهورِ واقعیِ و قانونی ست که مقامِ او با خدعه و زور غصب شده است." این مصاحبه در پی می آید.

آقای آشوری، هفته‌ گذشته شما به همراه 50 نفر از روشنفکران دیگر ایرانی، بیانیه‌ای در حمایت از بیانیه هفدهم مهندس موسوی منتشر کردید. بسیاری این بیانیه را پاسخی به بیانیه 5 نفره روشنفکران دینی دانستند. آیا واقعا این طور بود؟
من دست اندرکارِ تهیه‌ این بیانیه نبودم، بلکه دوستانی از دانشگاهیان٬ در امریکا٬ تماس گرفتند که چنین بیانیه‌ای تهیه شده و به من هم پیشنهاد کردند که آن را امضا کنم. من هم قبول کردم٬ زیرا از نظر اصول با آن هم‌نظر بودم. من هم  بر آن ام که بحران سیاسی ایران٬ همچنان که در آن بیانیه آمده٬ باید گام به گام حل شود و کار٬ تا آن جا که ممکن است٬ به انفجارِ هولناک نکشد.

ابراهيم نبوي : سه دشمن در یک جمله


آقای خامنه ای رکورد خودش را شکست، او در سخنرانی دیروز خودش موفق شد بدون اینکه زبانش بگیرد یا چیزی را جا بیاندازد، یک جمله معنی دار بگوید که در هفت کلمه آن جمله، سه بار از کلمه " دشمن" استفاده شده است. وی گفت: " شفاف سازی دشمن دشمن و غبارآلودگی کمک به دشمن است." آگاهان این جمله تاریخی را در کتاب رکوردهای گینس ثبت کرده و منتظر ماندند تا در ماه بهمن احتمالا شخص فوق الذکر، بتواند جمله ای بسازد که جز حروف اضافه و حرف ربط همه کلمات آن " دشمن" باشد.
در این سخنرانی آیت الله خامنه ای در حالی که به نظر می رسید نیم ساعت قبل از فیلم " طالع نحس، قسمت دوم" را دیده است، نسبت به همه چیزهایی که در گذشته اتفاق افتاده، در حال انجام است، یا در آینده اتفاق خواهد افتاد ابراز نگرانی کرد. وی از موضع دوپهلوی خواص ابراز نگرانی کرد و از آنان خواست که " مرز و موضع خود را شفاف و مشخص بیان کنند." وی قول داد، بعد از اینکه خواص موضع شفاف خود را بیان کردند، احتمالا به آنان بعد از یک سال با یک میلیارد تومان وثیقه یک مرخصی دو روزه داده شود. آیت الله خامنه ای که فراموش کرده بود، وقتی همه یک طرف باشند، دیگر به آنها نمی گویند خواص و می گویند مردم، گفت: " موضع گیری دوپهلوی خواص مطلوب نیست." یکی از خواص که نمی خواست نامش فاش شود، گفت: " ممکن است مطلوب نباشد، ولی از زندان که بهتر است."

سؤال از نمایندگان مجلس: آیا شما از فیلتر شکن استفاده می کنید؟


تاريخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۸۸
عصر ايران : آیا شما از فیلترشکن استفاده می‌کنید؟ این پرسشی بود که از جمعی از نمایندگان مجلس پرسیدیم؛ اگرچه بسیاری از نمایندگان در دسترس نبودند. این نگرخواهی البته چندان هم بی حاشیه نبود.

به گزارش فرارو؛ اداره مبارزه با جرایم رايانه‌اي پليس آگاهي اعلام کرد استفاده از نرم افزارهاي فيلترشکن در دسته جرایم رايانه‌اي قرار دارد و استفاده از آن مجازات دارد. بنابر اعلام اين مرکز اين روزها 32 درصد جرایم رايانه‌اي مربوط به دسترسي غيرمجاز به شبکه‎هاي کامپيوتري بوده است.

آن‌گونه که اصل سی‌وششم قانون اساسی می‌گوید: «حکم به مجازات و اجرای آن باید تنها از طریق دادگاه صالح و به موجب قانون باشد.»

آخرين آخبار