آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ بهمن ۲, جمعه

اختصاصي از فرداي ايران : ما را ز مرگ نترسانيد ! / ما پاك بازان تاريخيم ! / ما سي سال است كه مرده ايم !


دوستان و همراهان گرامي
اين راه پر شيب و فرازي كه در اين هفت ماه در آن پا نهاديم ، راهي نبود كه به غلط و به دور از آگهي بر گزيده باشيم و همه با هم و دست در دست هم حماسه اي را آفريديم بي نظير كه جهانيان انگشت تعجب بر دهان گرفته اند . راهي كه هزينه هاي بي شماري را به ما تحميل كرد و با دادن شهداي بسيار و بازداشت شدگاني بيش از ده ها هزار نفر راهي را آغاز كرديم كه از ابتدايش مي شد فهميد كه صبر ايوب مي خواهد و دل شير كه بارها و بارها ثابت كرده ايم كه مي توانيم و توانستيم

دوستان و همراهان گرامي آنچه بيش تر از هر چيز و در اين برهه خطرناك از تاريخ اين سرزمين باعث پيروزي ما و دست آوردهاي بيشمارمان در تضعيف نظام زور و سركوب بوده ، شجاعت و همت شيرزنان و پايمردان اين آب و خاك بوده و هست . مبادا اجازه دهيم كه اين نيروي عظيم را از ما بگيرند . انواع و اقسام تهديد ها و ارعاب هاي بيشماري در اين مدت به كار بردند نتوانست مانعي در برابر سيل خروشانمان باشد . باز نيز نخواهد توانست !

دل قوي داريد كه راه بسياري مانده در پيش و دست در دست هم باز مي توانيم . و نترسيد از تهديدهاي احمقانه اي كه خيال مي كنند ما نيز چون آنان هالو صفتان باور مي كنيم . هيچ احدي و هيچ كسي در هيچ كجاي دنيا توانايي پيگيري و بررسي محتويات ايميلهاي ما را ندارد . اين را با اطمينان كامل به شما عرض مي كنم ! چنين كاري حتي از عهده دولت فدرال آمريكا با تمام تكنولوژي هاي به روز خود نيز بر نمي آيد چه برسد به اين حكومت جاهلان و سران سركوب كه هنوز تفاوت ايميل و گوش كوب را از هم تميز نمي دهند .

هيچ كس نمي تواند تك تك موبايل ها و حرفهاي ما را گوش كند . فراموش نكنيد كه ما بيشماريم كه اين جمعيت ميليوني ما توسط اين دولت و حكومت دروغ كه هيچ توسط هيچ حكومت و دستگاهي قابل سركوب و خاموش كردن نيست . تنها حربه اي كه اين شيادان تا كنون برگزيدند اين بوده كه با ترساندن و ارعاب مردم سعي كنند گروهي را از جمعيت بيشمار ما بكاهند كه تا حدودي ناچيز موفق به اين كار شده اند . از چه مي ترسيد همراهان ؟ آيا به فرض توانستن و راست گفتن ، آيا از عهده مشتي جيره خوار و بسيجي بي شرف بر مي آيد ميليونها انسان آزاده اي را كه در تظاهراتها حضور دارند شناسايي كنند و يا دستگيركنند ؟

ما بازوها و اهرمهاي بي شماري داريم كه تا كنون به هر دليلي از آنها بهره نبرده ايم :

- ما پولهاي زيادي در بانكها داريم كه با خروج آنها از بانكها و تبديل آنها به دلار و يورو مي توانيم سيستم بانكي را فلج كنيم
- ما مي توانيم با تحريم كالاهايي كه در صدا و سيماي كودتا تبليغ مي شود ، رسانه كودتا را فلج كنيم
- مي توانيم با كاهش و عدم استفاده از خدمات مخابرات كودتا كمر جلادان را شكست
- ما هنوز خبر رساني و دادن اطلاعات را محدود به طبقه اي از جامعه كرده ايم كه مانند من و شما تا حدودي از جريانهاي در حال اتفاق اطلاع دارند ، آيا تا كنون فكر نكرده ايم كه حتي در خيابانهاي پائين تر از آزادي خبر ندارند كه ما داريم جانمان را به خطر مي اندازيم براي ايران ؟ آيا مي دانيد تنها رسانه آنها همين صدا و سيماي دورغ است ؟ اين سي دي ها و بيانيه ها و شب نامه هايي كه جوانانمان در حال پخش آنها هستند را در نقاط جنوبي شهر توزيع كنند تاثيري به مراتب بيشتر خواهد داشت ؟
- ما هنوز ندانستيم كه مي توانيم با كمك كردن به مردمان محروم شهر و حمايت از آنها مي توانيم باعث شويم كه شعور آنها را با مثلاً سهام عدالت و عناويني اين چنيني نخرند ؟


دوستان دل قوي داريد كه خدا را شاهد مي گيرم سحر نزديك است !!!

به اميد ايران آزاد و آباد
والسلام
فرداي ايران
2 بهمن 88

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار