آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ آبان ۲۹, جمعه

دفتر تحکیم وحدت: بازداشت دانشجویان در آستانه روز 16 آذر چاره ساز نخواهد بود


اعتراض دفتر تحکیم وحدت به بازداشت گسترده دانشجویان
شبکه جنبش راه سبز (جرس): پس از دستگیری مجدد عباس حکیم زاده دبیر سیاسی دفتر تحکیم وحدت که صبح امروز توسط ماموران وزارت اطلاعات در منزلش بازداشت شده است ، دفتر تحکیم وحدت با صدور بیانیه ای بازداشت حکیم زاده و همچنین دانشجویان دیگر دانشگاه ها در آستانه روز دانشجو را محکوم کرد.
 متن کامل این بیانیه که در ادوار نیوز منتشر شده به شرح زیر است:
 ساعاتی قبل عباس حکیم زاده، عضو شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت، در منزلش بازداشت شد. این در حالیست که وی به همراه برخی دیگر از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر از 6 اسفند ماه سال گذشته به مدت 4 ماه و نیم بازداشت بوده و برای دادن اعترافات ساختگی تحت ضرب و شتم شدید قرار گرفته بود.
در آستانه 16 آذر شاهد بازداشت گسترده دانشجویان دانشگاه های خواجه نصیر، آزاد تهران، شریف، امیرکبیر، آزاد، تفرش و علم و صنعت هستیم. بی تدبیری و آشفتگی در مسئولان امر برای کنترل اوضاع جامعه تنها به رقابت آنان برای سرکوب و حذف منجر شده است. راهکاری که چهار سال ترمز بریده و چشم بسته بر علیه منتقدین بکار گرفتند و روز به روز خشم ملت را انباشته تر کرد، امروز قطعا چاره ساز نخواهد بود.
دفتر تحکیم وحدت، با توجه به تجربیات اخیر دانشجویان بازداشتی از خشونت بکار رفته در بازجویی ها، ضمن ابراز نگرانی جدی نسبت به وضعیت بازداشت شدگان، خصوصا عباس حکیم زاده، مجددا بر این تحلیل خود پای می فشارد که اعتراضات به حق ملت ایران به دروغ پردازی و تقلب نشأت گرفته از عملکرد حاکمان است. ملت نه دیگر منتظر جریان و گروه و حزبی باقی می ماند، و نه چشم امید به آمدن قهرمانی دوخته است. این که می بینید خشم و خروش یکپارچه ملت ایران است بر علیه ظلمی که تاکنون به نام دین و به کام قدرت تان به کامشان ریخته اید. قربانی کردن افرادی که هر چه گفته اند و هر چه نوشته اند در چارچوب نقادی و روشنگری بوده، به حال حاکمان سودی نخواهد داشت.

روابط عمومی دفتر تحکیم وحدت

آخرين آخبار