آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ دی ۲۲, سه‌شنبه

شهید علیمحمدی ,دانشمند رشته ذرات بنیادی, نماینده کشورمان در پروژه شتابگر سزامی بود

عضویت دكتر مسعود علیمحمدی (دانشمند رشته ذرات بنیادی) به عنوان نماینده ایران در پروژه شتابگر سزامی در سایت رسمی این پروژه قابل رویت می باشد. (SESAME COUNCIL) شتابگر سزامی طرحی برای ساخت و برقرار كردن شتابگری در اردن برای كشورهای خاورمیانه است که با همکاری کشورهای اروپایی منجمله آلمان, فرانسه و انگلیس و همچنین آمریکا در حال اجرا می باشد. اطلاعات بیشتر در مورد این پروژه مشترک در سایت رسمی پروژه قابل رویت می باشند.
براي مشاهده اطلاعات اين شهيد و استاد گرانقدر مي توانيد به لينك زير مراجعه كنيد :


همچنين به گزارش تابناك از قول مسئولين انرژي اتمي عضويت شهيد عليمحمدي در آن سازمان تكذيب شده است . حال سوالي داريم با آقاي دادستان كه اين همه اطلاعات موثق را از كجا به اين سرعت كسب كرده اند كه تا ساعتي نكشيده توسط سايرين تكذيب مي شود . شما ببينيد در ساير موارد چگونه عمل مي كنند . اما اصل خبر تابناك :

سخنگوی سازمان انرژی اتمی جمهوری اسلامی ایران، شایعات مربوط به رابطه استخدامی مسعود علیمحمدی با سازمان انرژی اتمی ایران را تکذیب کرد .

علی شیرزادیان سخنگو و مدیر کل روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان انرژی اتمی ایران اعلام کرد: سازمان انرژی اتمی ایران در پی حادثه تاسف برانگیز ترور کور استاد دانشگاه تهران دکتر مسعود علیمحمدی ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم ایشان و جامعه علمی کشور به نوبه خود از مقامات امنیتی و قضایی تقاضا دارد در اسرع وقت عوامل این حادثه را شناسایی نمایند.

همچنین برخی شایعات مربوط به رابطه استخدامی ایشان با سازمان انرژی اتمی ایران قویا تکذیب می گردد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار