آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ دی ۲۲, سه‌شنبه

دكتر مسعود علي محمدي استاد سبز دانشگاه تهران امروز صبح ترور شد !



بنا بر گزارش هاي دريافتي از سايتهاي خبرگزاري ، صبح امروز بمبي نسبتا قوي در قيطريه منفجر شد كه طي  آن دست كم يك استاد دانشگاه تهران كه از حاميان مهندس موسوي بود با نام دكتر عليمحمدي به شهادت رسيد .
بنا بر گزارش سايت جرس مسعود علي محمدي استاد  فيزيک دانشگاه تهران صبح امروز در اقدام تروريستي کشته شد.
عباس جعفري دولت آبادي، دادستان تهران نیز با تاييد وقوع انفجار در منطقه قيطريه و كشته شدن اين استاد دانشگاه گفت: مسعود علي محمدي، استاد در زمينه انرژي هسته‌اي است و تاكنون عوامل اين انفجار يا مظنوني در اين رابطه دستگير نشده است.
اما با اعلام وبلاگهاي دانشجويان اين شهيد عزيز مشخص گرديد كه ايشان استاد فيزيك ذرات بنيادي بوده اند و از حاميان مير حسين موسوي بوده و درادامه قسمتي از سخنان ايشان كه توسط دانشجويان ايشان نقل شده عيناً آن را در ذيل قرار مي دهيم :

وبلاگ دالان سبز : روز 25 خرداد، من از پردیس انقلاب دانشگاه آمدم دانشکده فیزیک، داشتم برای دانشجوها و استادها تعریف میکردم که تو تجمع انجمن اسلامی، از دفتر میرحسین زنگ زدن و گفتند که امروز حکم تیر دادن و نرید و ...
برگشت به من گفت : «جوون! از گلوله نترس! جلوی اینا باید ایستاد! گلوله اولش درد دارد...» بعد من جدا رفتم اون تظاهرات را! این هم برداشته بود مینی بوس گرفته بود بچه های دانشکده را برده بود تظاهرات.


دادستاني تهران اعلام مي كند كه ايشان استاد فيزيك هسته اي بوده كه با توجه به اعلام نظر شاگردان ايشان مشخص است كه اين طور نيست .

در پي اعلام خبرگزاريها مبني بر اين ترور گویانیوز گزارش داد که امروز  طی اطلاعيه ای با امضای "تکاوران تندر - انجمن پادشاهی ايران" مسئوليت اين ترور به عهده گرفته شد؛ پس از چند ساعت اطلاعيه ديگری از سوی "انجمن پادشاهی ايران" و در سايتی ديگر اين خبر را تکذيب و مسئول ترور اين استاد دانشگاه را سازمان اطلاعات دانست و آن را "شبيه سازی" و "توطئه جديد سازمان اطلاعات جمهوری اسلامی عليه تندر و انجمن پادشاهی ايران" دانست.  اين مطلب منتشر شده در سايت "تندر"  آمده است.

و هنوز خبرهاي ديگري دريافت نشده و علت ترور ايشان و مسببان آن هنوز در هاله اي از ابهام قرار دارد .
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار