آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ تیر ۷, یکشنبه

گزارشي از شرايط بغرنج روحى و مواضع غيرمنطقى موسوي

گزارش منابع مختلفي که اين روزها با ميرحسين موسوي ديدار کرده‌اند، ‌ از شرايط روحي بغرنج و عصبي توام با مواضع غيرمنطقي اين کانديداي انتخابات رياست جمهوري حکايت دارد.
به گزارش ايرنا يک منبع آگاه در گفت‌وگو با «جوان» گفت: ‌ متأسفانه برخي اطرافيان ميرحسين، قبل از انتخابات وي را در فضاي ايزوله قرار داده و به وي القا کرده بودند که صددرصد پيروز انتخابات است. برخي گروه‌هاي حامي موسوي، خصوصاً حزب کارگزاران نيز با ارائه نظرسنجي‌هاي غيرواقعي، ‌ به توهم پيروزي قطعي وي دامن زده بودند. وي افزود: ‌ با اين القائات، ‌ در پي اعلام نتايج واقعي انتخابات، ‌ ميرحسين موسوي دچار بحران روحي و عصبي شديدي شده که اتخاذ مواضع غيرمنطقي از ويژگي‌هاي بارز اين شرايط خاص روحي است. 
در همين حال يکي از نمايندگان عضو کميته حقيقت ياب مجلس گفت: ‌ در ديدار اعضاي اين کميته با ميرحسين موسوي هيچ استدلال قابل توجهي از جانب وي براي ابطال انتخابات شنيده نشد، اما يکي از مهم‌ترين حاميان موسوي در ديدار کميته حقيقت‌ياب با اشاره به اين که ميرحسين حرف‌هايش را به شما نمي‌زند بلکه به من مي‌گويد، ‌ تأکيد‌ کرد که ابطال انتخابات کف خواسته ميرحسين است. 
يکي از چهره‌هاي معتدل نزديک به ميرحسين موسوي نيز که از مواضع غيرمنطقي وي در مسائل اخير بسيار ناراضي است، از فشار برخي چهره‌هاي پشت پرده بر موسوي براي ادامه مسير در پيش گرفته شده، ‌خبر داد. 
وي گفت:‌ متأسفانه برخي چهره‌هاي سياسي اصلاح‌طلب به جاي آرام کردن فضا و تلاش براي متعادل کردن مهندس موسوي، وي را براي ادامه حرکت نامتعادل کنوني تحت فشار قرار داده‌اند. وي افزود: ‌ برخي اعضاي مجمع روحانيون، بويژه آقاي موسوي خوئيني‌ها به شدت ميرحسين را براي عدم تمکين به قانون تشويق مي‌کنند. 
اين عضو ستاد ميرحسين ادامه داد: ‌برخي اعضاي ارشد مجمع روحانيون به ميرحسين فشار مي‌آورند که تو با آمدنت موجب کناره‌گيري خاتمي از عرصه انتخابات و شکست اصلاحات شدي و اکنون بايد راهي را که شروع کرده‌اي تا آخر ادامه دهي. 
وي افزود: ‌صدور بيانيه تند مجمع روحانيون نيز براي تشويق موسوي به ماندن در صحنه و ادامه مقاومت در برابر نهادهاي قانوني صورت گرفت. 
اما غيرمنطقي‌ترين موضع ميرحسين موسوي در جريان ديدار وي با يکي از مسؤولان کشور بيان شده است. اين مقام مسؤول که براي شنيدن استدلال‌هاي موسوي براي ابطال انتخابات رياست جمهوري به دفتر وي رفته بود،‌ پس از آن که با حرف منطقي قابل توجهي از جانب ميرحسين مواجه نمي‌شود از او سؤال مي‌کند که «اگر فرضاً نتايج انتخابات 22 خرداد ابطال و انتخابات ديگري برگزار شود و در آن انتخابات هم شما رأي نياوري آن وقت چه موضعي اتخاذ خواهيد کرد؟» ميرحسين موسوي در پاسخ به اين سؤال مي‌گويد:‌ «آن انتخابات هم بايد ابطال شود!» 

۲ نظر:

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار