آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ مرداد ۵, دوشنبه

صفار هرندي استعفا داد و دولت از رسمیت افتاد

ساعتی پس از آنکه سایت اطلاع‌رسانی دولت برکناری صفار هرندی را تکذیب کرد، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامي دولت نهم نامه‌ای را منتشر کرد که در آن ضمن اشاره به دستور شفاهی احمدی‌نژاد برای این برکناری، وی تصریح کرده که استعفا می‌دهد و از فردا دیگر در این وزارتخانه حضور نخواهد یافت.

متن استعفانامه محمد حسين صفار هرندي به شرح ذيل است:

بسم‌الله الرحمن الرحيم


جناب آقاي رئيس‌جمهور
با سلام

در پي ابلاغ شفاهي حكم جنابعالي مبني بر بركناري اينجانب و معرفي سرپرست وزارت‌خانه كه خبر آن روي شبكه ويژه خبري دولت و ديگر سايت‌هاي اطلاع‌رساني منعكس شد، خرسند شدم كه شانه‌هاي ضعيفم از زير بار مسئوليت سنگين اين امانت بزرگ رها شده است، اما گويا محظور [محذور صحیح است؛ مشخص نیست بی‌سوادی از خبرگزاری فارس است یا وزیر فرهنگ] از نصاب افتادن دولت، موجب توقف اين حكم گرديد.

اكنون با تأسف از قضاياي اخير كه موجب وهن دولت محترم شد، بي‌اعتنا به اخبار حاشيه‌اي، ابلاغ نخست را جدي گرفته و خود را فارغ از مسئوليت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي مي‌دانم و از فردا در وزارت‌خانه حضور نخواهم يافت.

با اين همه در برابر اين تقدير كه در هشت روز باقيمانده از عمر دولت نهم، از نام و آبروي اين بنده كوچك خدا و سرباز ولايت امر،‌ به قدر يك "عدد " بهره گرفته شود،‌ تسليم و راضي‌ام.

محمد حسين صفار هرندي
شامگاه يكشنبه سوم شعبان مطابق چهارم مرداد 1388

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار