آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ مرداد ۱۸, یکشنبه

احتمال تعویق نماز جمعه 23/ 5 / 88 به امامت هاشمی رفسنجانی

سایت کانون جوانان حزب کارگزاران خبر داد که طبق روال گذشته ستاد نماز جمعه تهران ، نماز جمعه ٢٣/۵/٨٨ به امامت آیه الله هاشمی رفسنجانی رییس مجلس خبرگان رهبری با حضور گسترده اقشار مختلف مردم و مسولین اقامه خواهد شد.

این سایت نوشته است: نماز عقیدتی - سیاسی جمعه، حاوی نكات عقیدتی جدی برای رستگاری دنیوی و اخروی بوده و نیز دارای تاثیرات ژرف و غیر قابل انكار در امور حكومتی و كشور دارا می باشد. همانگونه كه مقام معظم رهبری بر سخنان آیه الله هاشمی رفسنجانی مبنی بر دلجویی از آسیب دیدگان حوادث اخیر مهر تایید زدند امیدواریم در این هفته نیز مردم و مسولین از سخنان پر فیض آیت الله هاشمی رفسنجانی بهره برده و از نصایح ایشان برای برون رفت از مشكلات فعلی استفاده نمایند.


این گزارش در ادامه، افزوده است: اما در برخي محافل غير رسمي صحبت از اين است كه به خاطر فشارها از طرف گروهي خاص و تندرو بر ستاد ائمه ي جمعه ، نوبت آيت الله هاشمي رفسنجاني به تعويق بيفتد. ولي طبق روالي كه در اين ساليان وجود داشته است ، نوبت اين هفته متعلق به آيت الله هاشمي رفسنجاني است. فقط در صورت موافقت آيت الله هاشمي رفسنجاني ، جاي ايشان شخصي جايگزين خواهد شد. قابل ذكر است كه نماز جمعه ي ٢٦ تير ماه با حضور ميليوني مردم و به امامت آيت الله هاشمي برگزار شد و از اين رو اين احتمال وجود دارد كه نماز جمعه ي اين هفته نيز با حضور گسترده ي مردم مواجه شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار