آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ مرداد ۲۷, سه‌شنبه

تا ته‌مانده آبروی نظام از بین نرفته، برگردید

جبهه مشارکت ایران اسلامی با انتشار بیانیه‌ای ضمن اعلام حمایت همه‌جانبه از شیخ اصلاحات، هتاکی‌ها و حد ناشناسی‌های صورت گرفته علیه ایشان و توقیف روزنامه اعتماد ملی را شدیدا محکوم کرد و از عقلای موثر بر رفتار جریان حاکم خواست تا ته‌مانده‌ی آبرو و سرمایه‌های نظام و انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان انقلاب از میان نرفته، ابتکار عمل را از دست آنها بگیرند و کشور را به مسیر اخلاق و عقلانیت و تجدید اعتمادهای از دست رفته هدایت کنند.

به گزارش موج سبز آزادی به نقل از سایت نوروز، متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وقایع پس از کودتای انتخاباتی 22 خرداد، با همه تلخکامی‌های آن برکاتی نیز به همراه داشته است. از جمله این برکات شفاف شدن بیش از پیش مرزها، بازشناسی حد و قدر شخصیت ها و گروه ها، فرو ریختن رودرواسی هایی که حجابی بر شناخت مواضع حقیقی افراد و جناح ها بوده و رخ نمایی دوباره و بارز چهره های شجاع و اصیل و دلسوزی است که در برابر کژی ها سکوت پیشه نمی کنند. البته این اتفاقی که واکنش قابل پیش بینی محافل اقتدارگرا و ستاد کودتا را در پی داشته و آنها را در عصبانیتی شدید به رفتار و گفتاری نسنجیده و فراتر از حد و حدودشان سوق داده است.

در سیر این ماجرا، احزاب و گروه های منسجم و تاثیرگذار از سویی مورد تهاجم واقع شده اند و از سوی دیگر چهره های موثر و مورد وثوق جامعه همچون آقایان مهندس میرحسین موسوی و حجج اسلام و المسلمین سید محمد خاتمی و شیخ مهدی کروبی در نقطه کانونی هتاکی و تهدید از سوی محافل ستاد کودتا و جریان های رسانه ای شان قرار گرفته اند.

در روزهای اخیر این هجمه ها با توجه به رشادت و صراحتی که آقای کروبی در دفاع از حقوق و کرامت ملت از خود نشان داده اند و در نتیجه آن آب به لانه عنکبوتی اقتدارگرایان ریخته شده، حجم حملات به این یاور دیرین امام و انقلاب شکل مضاعفی یافته و حدناشناسان، تهدید به حد و تعزیر و اتهام زنی های مختلف به ایشان را در پیش گرفته اند.

عجیب آن است که بهانه این حملات افشاگری و بیان دلسوزانه آقای کروبی در دفاع از نظام و ملت بوده و اقتدارگرایان آن را موجب هتک نظام و انقلاب دانسته اند. عجیب است که همین چندی پیش کاندیدای مورد نظر آقایانی که امروز نگران آبروی نظام شده اند، تمام سال های پیش از ریاست جمهوری خود را بی حد و مرزی به زیر سوال برد و چهره های متعددی از نیروهای برجسته انقلاب را در غیابشان و از رسانه فراگیر سیما مورد اتهام قرار داد اما یک نفر از این دل آشوبان امروز در صدد محاسبه تعداد شلاق های تعزیری این اتهامات بر نیامد و پشت تریبون های مقدس، صدا بلند نکرد اما امروز که یک فرد موجه و شناخته شده به صراحت و صداقت در صدد دفاع از حقوق ملت و حفظ شان و آبروی نظام و انقلاب در مقابله با کژی ها بر آمده، ایشان را مورد آماج حملات خود قرار داده و حتی حق پاسخ گویی نیز برای وی قایل نمی شوند و روزنامه حزب اعتماد ملی را به سبب چاپ پاسخ دبیرکل آن به این اتهامات به محاق توقیف می کشانند. لابد انتظار دارند که همه نیز در برابر این جفاهای عریان زبان در کام گیرند تا یک وقت بساط سور و عیش انحصار قدرت و تحقق آرزوی دیرینه شان برای به انحراف کشاندن جمهوریت نظام که اسلامیت آن را نیز در معرض تهدید قرار داده، به صدای اعتراضی منقص نشود. هیهات که فرزندان امام و انقلاب چنین اجازه ای را به آنها بدهند.

جبهه مشارکت ایران اسلامی با محکوم کردن هتاکی ها و حدناشناسی های صورت گرفته علیه جناب آقای کروبی و توقیف روزنامه اعتماد ملی و اعلام حمایت همه جانبه خود از شیخ اصلاحات در برابر این حملات، بار دیگر دلسوزانه از عقلای موثر بر رفتار جریان حاکم می خواهد تا ته مانده آبرو و سرمایه های نظام و انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان با انقلاب از میان نرفته، ابتکار عمل را از دست آنها گرفته و کشور را به مسیر اخلاق و عقلانیت و تجدید اعتمادهای از دست رفته رهنمون کنند.

جبهه مشارکت ایران اسلامی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار