آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ مرداد ۱۱, یکشنبه

مشایی دوم از راه رسید

رئیس دفتر ترویج فعالیت‌های قرآنی وزارت ارشاد روز شنبه نشانی محل‌های استجابت دعا در حرم رضوی را برای فعالان قرآنی کشور تشریح کرد.

به گزارش خبرآنلاین، محمدعلی خواجه‌پیری که حکم سرپرستی او برای وزارت ارشاد از سوی رئیس‌جمهور پس از عزل محمدحسین صفار هرندی صادر شد، صبح دیروز در مراسم افتتاحیه گردهمایی آموزشی خبرگزاری قرآنی ایران که در در مشهد برگزار شد خطاب به شرکت‌کنندگان در این گردهمایی گفت: یک رازی را به شما یاد می‌دهم که یکی از «اهل حال‌های خراسانی» به من گفته است و چون نگفته است که نگو می‌توانم آن را برای شما بگویم.

خواجه‌پیری که رئیس دفتر ترویج فعالیت‌های قرآنی وزارت ارشاد و مشاور قرآنی صفار هرندی بود در این گردهمایی با نشانی دادن مکانهایی در حرم امام رضا (ع) و برشمردن شرایطی برای طلب حاجت کردن و دعا با بیان اینکه «او گفت و ما عمل کردیم و نتیجه هم گرفتیم، و بقیه هم که به این مسئله عمل کردند، نتیجه گرفته‌اند» شرایطی را برشمرد و با هشدار دادن نسبت به عنوان نکردن موضوعاتی گفت: قطعاً حاجتتان برآورده می‌شود و هر مشکلی هم که داشته باشید حل می‌شود.

وی با اشاره به مکان دیگری در حرم رضوی (ع) تصریح کرد: اگر در آنجا بایستید قطعاً حاجت می‌گیرید.

این سخنان معاون وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حالی بیان می‌شود که اظهاراتی اینگونه در سالهای اخیر به شدت مورد انتقاد علما و مراجع قرار گرفته است و در سال‌های اخیر بحث مبارزه با خرافه‌گرایی در حوزه دین دغدغه تمامی مراجع عظام تقلید است.

با این اوصاف باید دید آیا دکتر احمدی‌نژاد سکان هدایت فرهنگ کشور و مبارزه با تهاجم فرهنگی و خرافات را به دست محمد علی خواجه‌پیری خواهد سپرد؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار