آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ آبان ۱۶, شنبه

زندان خورین جانشین بازداشتگاه کهریزک شد

خانواده ده ها زن و دختری که در تظاهرات 13 آبان دستگیر شده اند، شب گذشته اعلام کردند که پس از مراجعات مکرر به وزارت کشور و نیروی انتظامی برای یافتن خبری از ناپدیدشدگان خود، این دو نهاد از خود سلب مسئولیت کردند و تلویحا گفتند که سرنوشت دستگیر شدگان در دست فرمانده بسیج، یعنی سردار محمدرضا نقدی است. همین خانواده ها توانستند اطلاع پیدا کنند که بدستور نقدی، زندان "خورین" در نزدیکی ورامین به بازداشتی های 13 آبان اختصاص داده شده و خود وی مسئولیت مستقیم این زندان را برعهده گرفته است. زندان یا بازداشتگاه "خورین" در طرح باصطلاح امنیت اجتماعی جهت مقابله با اراذل و اوباش برپا شد و اکنون مشخص شده که اساسا آن طرح، تمرینی بوده برای سرکوب مردم و نه مقابله با اوباش، چرا که اوباش خود اکنون در کنار نیروی انتظامی و لباس شخصی ها علیه مردم وارد عمل شده اند.
درحالیکه سیمای جمهوری اسلامی در پخش خبر تحریف شده و سراپا مونتاژ شده تظاهرات مردمی 13 آبان، این تظاهرات را کار عده معدودی از فریب خوردگان و دست نشاندگان خارجی معرفی کرد، اکنون خبر می رسد که تنها در تهران بیش از 400 تن بازداشت شده اند. این عدد خود نشان دهنده وسعت حضور مردم در خیابان ها، با استفاده از فرصت 13 آبان برای ادامه مخالفت با کودتای 22 خرداد است. امری که تمام خبرگزاری های جهان آن را با توجه به تظاهرات گسترده در بسیاری از شهرهای ایران تائید کرده اند.
بموجب آخرین اطلاعاتی که خانواده ها بدست آورده اند تاکنون 80 زن و دختر که روز 13 آبان درتهران دستگیر شده اند شناسائی شده اند که گفته می شود آنها را به "خورین" برده اند. پس از مراجعه خانواده ها به این زندان، به آنها گفته اند که بازداشتی ها را به اوین برده اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار