آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ آذر ۸, یکشنبه

«طرح سوال از احمدی نژاد» در مجلس به علت تخلفات متعدد

بي توجهي به قانون براي کسي قابل قبول نخواهد بود
قنبري: آنقدر به احمدي نژاد تذکر داديم که زبانمان مو درآورد

ایصدا: سخنگوی فراکسیون خط امام(ره) مجلس شورای اسلامی از «طرح سوال از احمدی نژاد» در مجلس به علت تخلفات متعدد دولت خبر داد.

داریوش قنبری در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار «ایصدا» افزود: در شرایطی که بی توجهی های متعدد آقای احمدی نژاد به قانون در موارد مختلف دیده می شود و ما نمایندگان مجلس هم آنقدر تذکر ماده 157 قانون برنامه چهارم را به ایشان داده ایم که زبانمان مو درآورده است بنابراین طرح سوال از احمدی نژاد در شرایط کنونی کاملا منطقی بنظر می رسد.
قنبری با اشاره به اینکه با وجود تذکرات مکرر و متعدد به احمدی نژاد، وی تا کنون گزارش عملکرد دولت در رابطه با قانون برنامه چهارم را به مجلس ارایه نکرده است، افزود: با توجه به اینکه اولین مرحله از ابزارهای نظارتی مجلس نتیجه بخش نبوده است بنابراین بنظر می رسد مجلس ابزارهای نظارتی دیگری مانند طرح سوال از احمدی نژاد و در صورتی که این هم به نتیجه نرسید در مراحل بعد استیضاح و ... را به کار خواهد بست.
عضو فراکسیون اقلیت مجلس گفت: قوانین متعدد دیگری به جز قانون برنامه چهارم از جمله قانون بودجه که در گزارش دیوان محاسبات شاهد آن بودیم نیز مورد بی توجهی آقای احمدی نژاد قرار گرفته است.
نماینده ایلام در مجلس با بیان اینکه قانون تنها برای اقشار ضعیف و پایین دست جامعه تدوین نمی شود بلکه پس از تصویب آن دیگر برای همه الزام آور است، افزود: قرار گرفتن دولت در مقابل قانون برای هیچ کس قابل قبول نیست.
داریوش قنبری گفت: دفاع نمایندگاه از بحث طرح سوال از آقای احمدی نژاد می تواند به تقویت موقعیت و شان مجلس و همچنین نمایندگان کمک کند.
قنبری با اشاره به اینکه مجلس قانون را برای سرگرمی تصویب نمی کند بلکه برای اجرا شدن آن را به تصویب می رساند، افزود: اگر قرار بر این باشد که مجلس قانون تصویب کند و در جایی دیگر از اجرای آن خودداری شود یا مجلس باید منحل و یا آن دستگاه متخلف اصلاح شود.
فايل صوتي را در اينجا بشنويد !

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار