آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ آذر ۱۹, پنجشنبه

دانشجویانی که فقط جلوی دوربین صداوسیما دانشجو هستند

به نقل از وبلاگ چرك نويس

دسامبر 9, 2009

مراسم ۱۶ آذر سالروز دانشجو با حضور گستره دانشجویان و مردم عزیزمان که فرزندانشان را همراهی می کردند ، در اکثر نقاط ایران و دانشگاه ها بطور گسترده و پرشکوهی برگزار شد .
به گزارش تغییر ، مراسم روز دانشجوی امسال که در نیم قرن اخیر بی سابقه بوده است با شور مثال نازدنی توسط دانشجویان و مردم عزیزمان دیروز و امروز ( ۱۶ و ۱۷ آذر ) بطور چشمگیری بافریاد های آزادی طلبانه دانشجویان که در جهت نفی استبداد و دیکتاتوری بود ، برگزار شد که البته با ضرب و شتم دانشجویان توسط نیروهای یگان ویژه و ضد شورش و لباس شخصی نیز همراه بود که باعث تلخی این مراسم باشکوه شد .
اما مساله قابل توجه ، حضور افرادی بود که در این دو روز پرحاشیه در دانشگاه تهران و شهید بهشتی حضور یافته بودند و البته از کادرهای دوربین های صداوسیما نیز دور نماند . آنها تقریبا برای تمامی بچه های دانشگاه تهران ناآشنا بودند و به گفته آنها برای بار اول بود که دیده می شدند و اغلبشان هم با ظاهری کاملا مذهبی و ریش های بسیار بلند و بدور از هیاهوی دانشجویی بودند .

بچه های دانشگاه تهران از دانشجویان موافق دولت گرفته تا مخالف ، همگی مبهوت شده بودند و نظاره گر قدرت نمایی و مانور تبلیغاتی آنها . از چند روز قبل خبرهایی مبنی بر برگزاری جشن عید غدیر در دانشگاه تهران زمزمه می شد اما خود دانشجویان هم فکر نمی کردند که قرار است عده ای از بیرون به داخل دانشگاه لشکرکشی کنند و به تخریب و تضئیع مراسم دانشجویان بپردازند . آنها که دائما شعارهایی علیه میرحسین موسوی و ادعای رابطه وی با اسرائیل را داشتند ، به محض مقابله شدن با دانشجویانی که شعار مرگ بر دیکتاتور و ” یاحسین میرحسین ” می دادند ، اقدام به فحاشی و لگد پراکنی و حتی در موردی پرتاب آب دهان به دانشجویان می کردند . به گفته شاهدان عینی ، حتی دانشجویان موافق دولت هم در دانشگاه این رفتار قبیح را از خود نشان نمی دهند . اما لشکری که امروز و دیروز به دانشگاه آمدند ، کاملا متفاوت از رفتار و شعارها با دانشجویان واقعی موافق دولت دانشگاه بودند . از جمله شعارهای مرسوم آنها ” ماشاالله ، حزب الله” بود که حتی در شعارهای مرسوم و نیمه مرسوم دانشجویان موافق هم جایی نداشته و ندارد .

افرادی که به دانشگاه آورده شده بودند کارت هایی داشتند که هیچگونه شباهتی به کارت های دانشجویی بچه های دانشگاه تهران نداشت و صرفا برای حضورشان در دانشگاه تدارک داده شده بود .

اما اینکه چطور دوربین های صداوسیما حرکات و رزمایش آنها را دنبال می کرد و از نمایش قدرت نمایی دانشجویان آزادی خواه و همیشه درصحنه دانشگاه تهران صرف نظر کرد هم بعد از گذشت ۶ ماه تقریبا به امری عادی تبدیل شده است . دروغ پراکنی و وارونه نشان دادن مداوم اتفاقات کشور از نشانه های بارز این رسانه است که بودجه خود را از جیب ملت ایران تامین می کند و سیاستش را به تبلیغات علیه همین ملت بنا نهاده است .
گزارش های تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار