آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ تیر ۷, یکشنبه

مرا دستگير کردند اعتراف نمي‌کنم!

بهمن فرمان آرا کارگردان مبتذل‌ساز پيش از انقلاب و وابسته به جريان روشنفکري غرب‌زده که با سياست تساهل و تسامح مهاجراني وزير ارشاد دولت خاتمي مجوز فيلمسازي در ايران را دريافت کرده با انتشار نامه‌اي رسماً از رفتار آشوب‌طلبان حامي موسوي حمايت کرد.
به گزارش ايرنا روزنامه جوان در ستون اخبار غيررسمي خود نوشت: 

**اقدامات انفعالي آشوبگران 
پس از برخورد منطقي دستگاه امنيتي و انتظامي کشور با آشوبگران و اغتشاش‌طلبان، سران اين جريان در اقداماتي انفعالي قصد زنده نگه داشتن جريان آشوب و اغتشاش را دارند. بنابراين گزارش براساس آخرين تصميم جلسه دو شب پيش برخي سرشبکه‌هاي آشوب، قرار بر اين شده است که دنباله اغتشاشات با مواردي همچون ديوارنويسي و ... ادامه يابد. 

**مخملباف همکار نوري‌زاده شد! 
محسن مخملباف کارگردان سينما که مسؤوليت ستاد خارج از کشور ميرحسين موسوي را به عهده داشت رسماً همکار علي‌رضا نوري‌زاده، روزنامه‌نگار ضدانقلاب مقيم لندن شد. به گزارش «جوان» در پي آشوب‌هاي اخير حاميان موسوي در تهران جمعي از به اصطلاح روزنامه‌نگاران فراري خارج از کشور با راه‌اندازي خبرگزاري رسماً وظيفه اطلاع‌رساني يک طرفه و هدفمند پيرامون اتفاقات تهران را عهده‌دار شدند. عليرضانوري‌زاده جاسوس موساد، محسن سازگارا عامل سيا، نوشابه اميري روزنامه‌نگار فراري، هوشنگ اسدي روزنامه‌نگار فراري و محسن مخملباف کارگردان تندرو سابق و وابسته به جريان تجديدنظر‌طلب کنوني از مسؤولان اين خبرگزاري هستند. 

**مرا دستگير کردند اعتراف نمي‌کنم! 
بهمن فرمان آرا کارگردان مبتذل‌ساز پيش از انقلاب و وابسته به جريان روشنفکري غرب‌زده که با سياست تساهل و تسامح مهاجراني وزير ارشاد دولت خاتمي مجوز فيلمسازي در ايران را دريافت کرده با انتشار نامه‌اي رسماً از رفتار آشوب‌طلبان حامي موسوي حمايت کرد. وي دراين نامه که با عنوان «ترسو هزار بار مي‌ميرد و شجاع يک بار» منتشر شده مدعي شده که مرا دستگير خواهند کرد و من سخنانم را قبل از بازداشت مي‌گويم! وي گفته که ساکت نمي‌توان نشست! گفتني است فرمان آرا از جمله سينماگران حامي موسوي در انتخابات بود که پس از عدم پيروزي کانديداي مورد نظرشان دست به برخي نامه‌پراکني‌هاي انفعالي زده‌اند. 

**دستگيري چند تبعه بيگانه 
شنيده شده است چند تبعه افغاني با 15 خط موبايل و 4 خط تلفن ماهواره‌اي ثريا و 20 ميليون تومان پول نقد در ارتباط با درگيري‌ها و آشوب‌هاي اخير در تهران توسط نهادهاي انتظامي دستگير شده‌اند. 

**اشک‌هاي حجاريان و مقايسه ايران و اسراييل! 
سعيد حجاريان که روزهاي گذشته اخباري مبني بر فوت او در زندان منتشر شده بود روز گذشته با همسر و برادرش ديدار کرد! وي دراين ديدار در حالي که نمي‌توانست صحبت کند بشدت اشک مي‌ريخت. يکي از نزديکان وي پس از اين ديدار گفت: من نمي‌دانم چرا چنين موجودي را آورده‌اند براي بازجويي، او اصلاً حالش خوب نيست. وي همچنين ضمن مقايسه حجاريان با شيخ احمد ياسين رهبر فقيد فلسطيني که بر روي ويلچر توسط موساد به شهادت رسيد تلويحاً ايران را با رژيم اشغالگر قدس مقايسه کرد! 

**دور جديد آشوب‌ها توسط پس‌مانده اوباش 
شنيده شده است که قرار است پس از انتشار جواب نهايي شوراي نگهبان و پايان مهلت پنج روزه اين شورا دور جديدي از آشوب‌ و اغتشاش توسط پس‌مانده‌هاي اوباش که از دست قانون گريخته‌اند آغاز شود. پس از دستگيري سرشاخه‌هاي اصلي آشوب و اغتشاش در تهران هنوز برخي پس‌مانده‌هاي آنها درصدد ادامه آشوب‌ها هستند که البته اين اقدامات کور توسط نهاد‌هاي انتظامي و بسيج خنثي خواهد شد و امنيتي که توسط اين نهادها مجدداً به مردم هديه داده شده خدشه‌دار نخواهد شد. 

۱ نظر:

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار