آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ تیر ۲۴, چهارشنبه

سایت رسمی آیت الله منتظری، دستخط ایشان را در رد خبر رجا نیوز منتشر کرد

سایت رسمی آیت الله منتظری، دستخط ایشان را در رد خبر رجا نیوز منتشر کرد. در این نامه، ضمن تکذیب ادعای رجانیوز مبنی بر استفاده از مهر ایشان توسط یکی از فرزندان آیت‌الله، به دست‌اندرکاران این سایت حامی دولت توصیه شده که "شکستن افراد به جعل و افترا، دردی را دوا نمی‌کند".

سایت رجا نیوز پیشتر در مطلبی تحت عنوان چه کسی بیانیه‌های منتظری را می‌نویسد؟ نوشته بود: اعلامیه‌ها و استفتائات منتسب به آقای منتظری در حالی طی روزهای اخیر در تقویت ادعاهای غیرمستند ناکامان انتخابات دهم منتشر می‌شود که چند ماهی از بیماری شدید وی می گذرد و او با اختلالات شدید حافظه مواجه است.

این سایت نزدیک به دولت در گزارشش نوشته بود: پزشکان و همه افرادی که منتظری را دیده‌اند تأکید می‌کنند وی تعادل ندارد و حافظه‌اش دچار مشکل شدید شده است، به‌طوری که گاهی اطرافیان نزدیک خود را نیز نمی‌شناسد.

بنا بر گزارش رجا نیوز، ملاقات‌های عمومی آقای منتظری به‌منظور جلوگیری از آشکار شدن این مسئله تعطیل شده و حتی دوستان نزدیک وی هم برای دیدار با او مشکل دارند.

در ادامه این مطلب رجا نیوز با اشاره به فتاوی منتشره به نام آیت الله منتظری نوشته بود: محسن کدیور که هم‌اکنون در خارج از کشور به‌سر می‌برد، به همراه یکی از پسران آقای منتظری، نقش اصلی را در تنظیم این فتاوا و بیانیه‌ها، استفاده از مُهر آقای منتظری و انتشار آن‌ها از طریق رسانه‌های ضدانقلاب برعهده دارند و عملاً نقش منتظری را در حد یک عنصر دست چندم سیاسی پایین آورده‌اند.

پس از این ادعاها بود که احمد منتظری در مصاحبه با پارلمان‌نیوز، تاکید کرد که پدرش در سلامت کامل به‌سر می‌برد و تمامی مطالبی که تاکنون به مهر ایشان منتشر شده متعلق به خود ایشان است.

فرزند ایشان همچنین گفت: «طبق روال هر ساله در فصل تابستان ایشان از قم خارج شده و به روستاهای اطراف آن رفته‌اند اما دیدارهای ضروری در همین ایام انجام می‌شود.»

منتظری با تکذیب ادعای سایت نزدیک به دولت در مورد اینکه مطالب منتسب به ایشان توسط محسن کدیور و یکی از فرزندان ایشان منتشر می‌شود، اظهار داشت: «این ادعاها کذب است و تمامی مطالب با مهر خود ایشان منتشر شده و همین امروز (روز دوشنبه) هم ایشان بیانیه‌ای در مورد محکومیت کشتار مسلمانان در چین داشتند.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار