آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ تیر ۲۴, چهارشنبه

شکایت موسوی و خاتمی از روزنامه ایران

مدیرمسئول روزنامه ایران گفته است که ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی و همچنین محمد خاتمی از این روزنامه شکایت کرده اند.

کاوه اشتهاردی به خبرگزاری رسمی دولت ایران گفته است: "تا کنون 6 شکایت از طرف ستاد انتخاباتی آقای موسوی به امضای قربان بهزادیان نژاد (رئیس این ستاد) علیه روزنامه ایران به شعبه دوم دادسرای کارکنان دولت ارجاع شده است ضمن آنکه آقای محمد خاتمی هم در شکایت دیگری به طرح دعوا علیه روزنامه ایران پرداخته است".

آقای اشتهاردی موضوع شکایت ها را اعلام نکرده اما گفته است که برای تمام مطالبی که در روزنامه منتشر شده "مستندات دقیق" در اختیار دارد و گفته است که در دادگاه "حرف های بسیاری را که بنا به ملاحظاتی" تا کنون علیه آقای موسوی منتشر نکرده، مطرح خواهد کرد.

آقای اشتهاردی گفته است: "هر فرد دیگری جای ایشان بود لااقل پس از اطلاع از اعترافات تکان دهنده همفکران خود، تا بیست سال سکوت کرده و دیگر از خانه بیرون نمی آمد".

سایت نوروز، وبسایت خبری جبهه مشارکت ایران اسلامی نوشته است که شکایت آقای خاتمی از روزنامه ایران به دلیل انتشار خبری مبنی بر ملاقات مخفیانه آقای خاتمی با یک هیأت آمریکایی در قاهره بوده است.

آقای خاتمی چندی پیش برای سخنرانی در کنفرانس "گفتگوی تمدن ها و تنوع فرهنگی" به تونس سفر کرده بود، اما روزنامه ایران نوشت که او در بازگشت از این سفر مخفیانه به قاهره رفته و با یک هیأت آمریکایی دیدار کرده است.

دفتر آقای خاتمی و سفیر ایران در تونس این ادعا را تکذیب کردند اما روزنامه ایران بر درستی خبر خود اصرار کرد.

اکنون محمد خاتمی از این روزنامه که به خبرگزاری رسمی دولت ایران وابستگی دارد، شکایت کرده است.

همزمان محمود علیزاده طباطبایی، وکیل دادگستری، گفته است که از طرف مهدی هاشمی رفسنجانی، فرزند اکبر هاشمی رفسنجانی، از خبرگزاری فارس، روزنامه ایران و سایت رجانیوز شکایت کرده است.

به گفته آقای علیزاده طباطبایی، موضوع این شکایت انتشار مطالبی توسط این رسانه ها بوده است که در آن مهدی هاشمی به دریافت رشوه از شرکت هلندی استات اویل متهم شده است.

او همچنین از روزنامه ایران و سایت رجانیوز که مهدی هاشمی را به دخالت در "آشوب"های بعد از انتخابات متهم کرده بود، شکایت کرده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار