آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ تیر ۲۸, یکشنبه

نگرانی مادر هنگامه شهیدی از ادامه بازداشت دختر دربندش

مادر هنگامی شهیدی ضمن اعلام نگرانی نسبت به وضعیت جسمانی دخترش گفت:‌ سلامتی دخترم در خطر است ولی نمی دانم که باید به کجا اعتراض کنم. مادر شهیدی که با چشمانی اشک الود به دفتر روزنامه اعتمادملی آمد با اشاره به بیماری قلبی هنگامه گفت:‌ از صبح تاکنون به مراجع مختلفی مراجعه کرده ام. هنگامی که به مقابل زندان اوین رفتم دنبال ما کردند و با الفاظی رکیک خانواده های بازداشت شدگان را مورد اهانت قرار دادند. به دادگاه انقلاب هم رفتم ولی انجا هم همین گونه با ما برخورد کردند و هیچ پاسخی به ما ندادند.

وی تاکید کرد:‌ هنگامه دارای ناراحتی قلبی است و سلامتی وی در خطر است و من نمی دانم که حرف‌هایم را به کدام مرجع قضایی مطرح کنم. مادر این روزنامه‌نگار دربند تاکید کرد: به ما اعلام می کنند که با رسانه‌ها مصاحبه نکنید ولی آیا عدم سخن گفتن از مشکلاتمان باعث حل مشکل آنها می گردد. من حدود سه هفته است که از فرزندم بی خبر هستم. مادر شهیدی با اشاره به شهادت ندا آقا سلطان و سهراب اعرابی گفت:‌ من یک مادر هستم و می فهم که خانواده آنها چه حالی دارند. ولی دیگر نمی توانم صبر کنم چرا که هیچ خبری از دخترم ندارم و با توجه به بیماری اش نگران حال وی هستم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار