آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ تیر ۱۳, شنبه

آیت الله امینی:کاندیداها نه منافقند نه ضدولایت فقیه

الله ابراهیم امینی امام جمعه قم که برای نخستین بار پس از انتخابات نمازجمعه را اقامه می کرد از اشتباهات صورت گرفته در فرآیند انتخابات انتقادکرد.

به گزارش ایسنا آیت‌الله امینی با اشاره به انتخابات دهمین دوره‌ ریاست‌جمهوری گفت: انتخابات بزرگ، مهم و تعجب برانگیز بود و حضور وسیع مردم ما در صحنه دوست و دشمن را به حیرت واداشت.

وی گفت: بعد از پایان انتخابات بعضی از اشتباهاتی که در زمان انتخابات رخ داد حوادث تلخی به وجود آورد که مایه تأسف است.

وی با بیان اینکه این حوادث تنها دشمنان ما را شاد کرد، گفت: این انتخابات امت و جمعیت واحد ما را به دو گروه متخاصم تبدیل کرد. یک گروه طرف برنده و طرف دیگر گروه به ظاهر بازنده که این آفتی برای هر نظام است.

آیت‌الله امینی اظهار داشت: وقتی امت و سران آن دو دسته شوند کارکردن دشوار خواهد شد و دشمنان شاد می‌شوند.

وی افزود: باید دو دستگی و اختلافات برطرف شود زیرا اگر این امر ادامه یابد احیانا برای همه مشکل زا خواهد بود.

خطیب موقت نماز جمعه قم تصریح کرد: مقام معظم رهبری هیچ گاه نگفته‌اند که این دو گروه روبروی هم باشند بلکه همواره آن‌ها را به وحدت و نزدیکی به یکدیگر دعوت کرده اند.

آیت الله امینی با بیان اینکه من همه این چهار کاندیدا را می‌شناسم گفت: هیچ یک از این افراد نه منافقند و نه ضد ولایت فقیه.

وی خطاب به چهار کاندیدا گفت: برادران، زمان ما زمان بسیار حساسی است و دشمنان دندان‌های خود را برای بلعیدن نظام تیز کرده‌اند و همه می دانیم که خواهان ضربه زدن به نظام هستند به خود آیید و از اختلافات دست بردارید.

خطیب موقت نماز جمعه قم اظهار داشت: حتی اگر تخلفاتی هم انجام گرفته برای رضای خدا دست از حرکات اختلاف آمیز بردارید و یکدیگر را در آغوش گرفته و به یکدیگر وعده همکاری دهید.

وی افزود: باید وحدت کلمه اسلامی، رحمت اسلامی، گذشت و اخلاص اسلامی را در معرض دید جهانیان قرار دهید.

وی ادامه داد: اگر شما به یکدیگر نزدیک شدید مردم نیز اختلافات را کنار می گذارند و اگر اینگونه نشد باعث اختلافاتی می شود و معلوم نیست عاقبت چه خواهد شد. بیایید و با یکدیگر دست یاری و همکاری بدهید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار