آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ تیر ۱۳, شنبه

مخابرات و دولت عذرخواهی هم نکرد

سامانه ارسال پیام کوتاه دوباره فعال شد.به گزارش مشروطه نیوز سامانه ارسال پیام کوتاه (short message service) که از شب انتخابات ریاست جمهوری بدون اطلاع قبلی قطع شده بود در ساعات پایانی روز چهارشنبه دوباره فعال شد تا رکورد طولانی‌ترین دوره قطعی sms در جهان به نام ایران ثبت شود!

نکته عجیب در این میان،‌ نه فقط عدم اطلاع‌رسانی مسئولان درباره علت قطعی sms و یا عدم عذرخواهی آنان از مردم، که «ابراز بی‌اطلاعی»شان از علت قطع sms بود!

از جمله مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه تیمی در حال بررسی دلایل اختلال در شبکه SMS هست، گفته بود: هنوز دلایل این اختلال مشخص نشده است و منتظریم نتیجه را اعلام کنند… نتیجه‌ای که البته اعلام نشد!

وزارت ارتباطات در این مدت از یک سو تحت فشار رسانه‌ها، مجلس و جامعه قرار داشت و از دیگر سو با مشکلی به نام زیان میلیاردی اپراتورهای تلفن همراه که حتی بر سهام شرکت مخابرات تاثیر منفی داشت مواجه بود.

…و اما نکته جالب ماجرا‌ این بود که در سکوت خبری مسئولان درباره قطع و وصل sms ها، کاربران اپراتورهای تلفن همراه پس از وصل مجدد sms،‌ با ارسال پیامک‌های طنز آمیزی مانند: «۱۰ تیر سالروز آزادسازی sms مبارک!»، «یادت باشه اولین sms رو من برات فرستادم» و… فعال شدن دوباره این ابزار ارتباط جمعی را به یکدیگر اطلاع دادند. عده ای نیز با ابراز عمدی بودن قطعی این سرویس، و نوعی اهانت به شعور مردم، استفاده از این سرویس را تحریم کرده اند و تصمیم دارند که دیگر از پیامک استفاده نکنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار