آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ مرداد ۲۴, شنبه

یدالله جوانی: "موسوی باید به دادگاه برود"

یدالله جوانی، رئیس اداره سیاسی سپاه پاسداران در همایش روحانیون سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع، خواستار حضور میر حسین موسوی در دادگاه شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، او همچنین با اشاره به دوران اصلاحات گفت: "مدیریت دوره دوم خرداد در دست کسانی بود که به آسانی به دشمن این پیام را رساندند که ما به دنبال تغییر در نظام هستیم."

یدالله جوانی در همین رابطه گفته است: "زمانی که اصلاح‌طلبان از قدرت بیرون شدند در جلسات خود به بررسی راه‌های بازگشت به قدرت پرداختند، به همین دلیل در میان آنها دو دیدگاه مطرح شد. اولین دیدگاه این بود که بدلیل اینکه نظام از دورن اصلاح شدنی نیست از کشور‌های دیگر کمک گرفته تا نظام را ساقط کنیم . دومین نگاه نیز این بود که بار دیگر به درون نظام راه یافته و تحت عنوان اصلاحات کارهای خود را انجام دهیم."

آقای جوانی به بخشی از اعترافات هدایت آقایی که هنوز جلسه محاکمه اش برگزار نشده اشاره کرد و گفت: " هدایت آقایی در اعترافات خود بیان کرده که راهبرد و استراتژی شان تسلط بر قدرت به هرقیمتی بود."

این مقام سپاه مدل برنامه‌ریزی شده توسط اصلاح طلبان برای انتخابات را مانند براندازی نرم می داند و می گوید: "درست همان نقشه‌هایی که در کشور‌های انقلاب رنگی رخ داده را می‌خواستند در ایران انجام دهند. دقیقا همان اتفاق‌ها در ایران در حال روی دادن بود. ابتدا با بی‌اعتمادی مردم و سیاهنمایی نسبت به انتخابات آغاز شد . سپس موسوی در تمامی صحبت‌هایش وضعیت کشور را نگران کننده توصیف و از گرانی، تورم و قانون‌گریزی به عنوان دلیل حضور خود در صحنه انتخابات یاد می‌کرد."

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار