آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ مرداد ۲۴, شنبه

مدیر مسئول اعتماد ملی: امنیت روزنامه را تامین کنید



آقای کروبی از هوادارانش خواسته است برای حفظ آرامش در روز شنبه در مقابل روزنامه اعتماد ملی حاضر نشوند

محمد جواد حق شناش، مدیرمسئول روزنامه اعتماد ملی، در نامه ای به سعید مرتضوی، دادستان تهران از او خواسته است امنیت ساختمان این روزنامه را در روز شنبه تامین کند.

این نامه در پی آن نوشته شد که در حاشیه نماز جمعه تهران در روز 23 مرداد برگه ای بین نمازگزاران توزیع شد که از آنها برای اعتراض به نامه اخیر مهدی کروبی، دبیرکل حزب اعتماد ملی به اکبر هاشمی رفسنجانی، رئیس مجلس خبرگان ایران، دعوت کرده است ساعت 4 بعد از ظهر روز شنبه مقابل ساختمان روزنامه اعتماد ملی تجمع کنند.

آقای کروبی در نامه خود به آقای هاشمی رفسنجانی از وجود شایعاتی درباره تجاوز به دختران و پسران بازداشت شده در جریان درگیری های بعد از انتخابات ریاست جمهوری در بازداشتگاه ها خبر داده بود و از آقای هاشمی خواسته بود این موضوع را پیگیری کند.

این نامه با واکنش تند تعدادی از سیاستمداران محافظه کار از جمله علی لاریجانی رئیس مجلس ایران روبرو شد که این موضوع را تکذیب کرد.

همچنین در جریان نماز جمعه این هفته، ائمه جمعه تعدادی از شهرهای بزرگ ایران به شدت به آقای کروبی حمله کردند و تعدادی از آنها خواستار محاکمه او شدند.

در پی تصمیم تعدادی از مخالفان مهدی کروبی به تجمع در مقابل ساختمان روزنامه وابسته به او،بعضی ازهواداران او نیز اعلام کردند در روز شنبه برای دفاع از آقای کروبی در مقابل ساختمان روزنامه حاضر خواهند شد.

اما آقای کروبی در گفتگو با وب سایت سحام نیوز ضمن استقبال از حضور منتقدان در مقابل روزنامه، از هوادارانش خواست برای حفظ آرامش از حضور در مقابل ساختمان روزنامه در روز شنبه خودداری کنند و در عوض روز دیگری برای نشان دادن حمایت خود در آنجا حاضر شوند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار