آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ آذر ۱۶, دوشنبه

درگیری شدید مردم با نیروهای سرکوبگر و شعار مرگ بر خامنه ای در تقاطع فخر رازی

نابه گزارشات رسیده به فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران،دانشجویان مرگز آموزش سوره از این مرکز آموزشی خارج شدند و در خیابان آزادی درمقابل وزارت کار شروع به راه پیمائی کردند.
دانشجویان مرکز آموزش سوره از این مرکز خارج شدند و در خیابان آزادی شروع به راه پیمائی نمودند آنها از مقابل وزارت کار به سوی میدان انقلاب در حال حرکت هستند و مردم به آنها می پیوندند. دانشجویان و مردم با شعار مرگ بر دیکتاتور /مرگ بر خامنه ای در حال حرکت هستند .
همچنین در تقاطع ابوریحان هزاران نفر از جوانان در حال تضاهرات هستند و دختران جوان رهبری این تضاهرات و جنگ و گریزها را به عهده دارند. مردم و جوانان با شعارهای مرگ بر خامنه ای و خامنه ای قاتله ولایتش باطله سر میدهند.و جنگ و گریز گسترده ای بین مردم و جوانان از یک طرف و نیروهای سرکوبگر ادامه دارد. جوانان یکی از بسیجیان که با موتور بسوی آنها حمله ور شده بود دستگیر کردند و بشدت کوشمالی دادند و موتور این فرد را به آتش کشیدند. در اعتراضات امروز همه اقشار مردم شرکت دارند از نوجوانان دانش آموز،تا افراد بسیار مسن، کارگران ،معلمین ،بازاریان ،کارمندان و دختران و زنان نقش عمده ای را دارند.
نیروهای سرکوبگر اقدام به تیراندازی کردند و بنابه اخبار تایید نشده حاکی از زخمی شدند 2 دختر بر اثر اثابت گلوله است
همبستگی مردم بی نظیر است دربهای منازل بر تظاهر کنند باز است. مردم با پناه دادن به تضاهر کندگان و دادن آب و سایر مایحتاج آنها از تضاهر کنندگان حمایت می کنند
فعالین حقوق بشر ودمکراسی در ایران
16 آذر 1388 برابر با 06 دسامبر 2009

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار