آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ آذر ۱۶, دوشنبه

گزارش اختصاصي از ساني نيوز در شانزدهم آذر


درگيري شديدي در خيابانهاي اطراف انقلاب بين مردم و پليس در حال انجام است . از خيابان قدس تا ميدان انقلاب توسط مانع بسته شده و مردم با استفاده از خيابانهاي موازي انقلاب به سمت ميدان در حركت هستند . ترافيك در خيابانهاي منتهي به انقلاب شديد است كه پليس با متفرق كردن مردم  سعي در بازگشايي مسيرهاي عبوري دارد . هر چند دقيقه يكبار پليس ضد شورش با حمله به مردم و ضرب و شتم و باز داشت عده اي سعي دارند تا از خيل جمعيتي كه با سمت ميدان انقلاب مي روند بكاهد اما همچنان مردم غيور و آزاده در حال حركت به سمت انقلاب هستند . دانشجويان در علم و صنعت ، انقلاب ، علوم و تحقيقات ، علامه و شريف تظاهرات با شكوهي به راه انداخته اند كه خبرهايي از درگيري هاي شديد در داخل دانشگاه ها به گوش مي رسد كه هنوز از صحت و سقم آنها اطلاعي نيست .
دانشگاه تهران در محاصره كامل پليس ضد شورش قرار دارد و پليس تلاش بسياري دارد تا مردم به هيچ وجه به دانشگاه نزديك نشوند .


ميدان هاي توحيد - ولي عصر - انقلاب - تجريش - محسني - آريا شهر - ونك ميعادگاه حضور سبزمان همچنان با حضور دسته دسته مردم سبزتر مي شود .


هم وطن اين مردمان ايران هستند كه صدايتان مي زنند حتي اگر مي ترسيد كه شايد امنيت جانيتان در خطر بيافتد با حضورماشينهايتان در خيابان دست كودتاگران را براي سركوب بيشتر مردم مي بنديد . هم اكنون در سراسر تهران با حضورتان سرسبزمان كنيد ياران !

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار