آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ خرداد ۲۹, جمعه

حامیان محسن رضایی به نماز جمعه می روند

ستاد انتخاباتی محسن رضایی اعلام کرده حامیان این نامزد انتخابات ریاست جمهوری در نماز جمعه این هفته تهران به امامت آیت الله خامنه ای، شرکت می کنند.

رضا طلایی نیک، عضو ستاد آقای رضایی با اعلام این خبر گفت هواداران این نامزد انتخابات ریاست جمهوری که تا کنون در هیچ تجمع و راهپیمایی شرکت نکرده اند، برای نشان دادن "التزام عملی شان به رهنمودها و تدابیر فصل الخطاب" آیت الله خامنه ای در نماز جمعه این هفته حاضر می شوند.

اعلام آمادگی حداد عادل برای مناظره با میر حسین موسوی

غلامعلی حداد عادل، رییس مجلس هفتم ایران اعلام کرده که برای گفتگوی تلویزیونی با میر حسن موسوی آماده است.

به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی، محور این گفتگو اعتراض آقای موسوی به نتیجه انتخابات است.

آقای حداد عادل، نماینده تهران در مجلس ایران، در اجتماع حامیان محمود احمدی نژاد، رییس جمهور ایران در سخنانی از عملکرد میر حسین موسوی انتقاد کرده و از او خواسته بود به رای مردم احترام بگذارد.

در همین حال حسین شریعتمداری، مدير مسئول روزنامه کيهان هم آمادگي خود را براي مناظره با ميرحسين موسوی درباره مسائل مربوط به نتايج انتخابات اعلام کرده است.

نامه محسن رضایی به آیت الله خامنه ای

محسن رضایی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری ایران، امروز در نامه ای به آیت الله علی خامنه ای، رهبر جمهوری اسلامی از آنچه رهنمود های راهگشای وی در دیدار با نمایندگان ستاد انتخاباتی خواند، تشکر کرد.

آقای رضایی، در این نامه اظهار امیدواری کرده که شورای نگهبان و وزارت کشور گام های موثرتری در رفع "ابهامات انتخابات" بردارند.

این در حالی است که کامران دانشجو، رییس ستاد انتخابات وزارت کشور روز گذشته در یک گفتگوی تلویزیونی، درخواست محسن رضایی را برای اطلاع از جزئیات مربوط به شمارش آرای صندوق ها رد کرد.

آقای رضایی، پیشتر تلویحا به وزارت کشور هشدار داده بود که ممکن است خواستار ابطال انتخابات شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار