آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ مرداد ۱۳, سه‌شنبه

در خواست محاکمه میرحسین ،هاشمی و کروبی

سردبير هفته نامه پرتو با بيان اينكه هيچ تفاوتي بين هاشمي و فرزندانش و موسوي و ابطحي و كروبي نيست اظهار داشت: هاشمي رفسنجاني اولين فرمانده آشوبگري ها بود كه در نامه به مقام معظم رهبري آن را به نمايش گذاشت.

قاسم روانبخش در خصوص اعترافات ابطحي و عريانفر در دادگاه رسيدگي به جرائم اغتشاشگران با بيان اينكه گفته هاي ابطحي چيز مجهولي نبود بلكه احمدي نژاد همه آنها را در مناظره با موسوي افشا كرده بود اظهار داشت: به ياد داريم كه آقاي احمدي نژاد گفت كه هاشمي و خاتمي و ناطق نوري با همه در برابر من قرار گرفتيد و حتي گفت هاشمي صحنه گردان ماجراست.

وي ادامه داد: از همان ابتدا هم معلوم بود اينها به دنبال برگزاري انتخابات نيستند،‌ هاشمي از هشت نه ماه پيش از انتخابات بحث تقلب در انتخابات را مطرح كرده بود، كه مقام معظم رهبري پاسخ دادند كه 30 سال است انتخابات در مملكت سالم برگزار شده و به كساني كه بحث تقلب در انتخابات را مطرح مي كردند، نهيب زدند.

سرديبر هفته نامه پرتو سخن به تخطي اين جريان از فرمان رهبر معظم انقلاب اشاره كرد و گفت: ولي در عين حال اين جماعت دست برنداشتند و اين جريان را ادامه دادند و در زمان برگزاري انتخابات كميته صيانت از آرا را تشكيل دادند كه يك نماينده از هاشمي، دو نماينده از موسوي، دو نماينده از كروبي و دو نماينده از رضايي در آن به رياست بهزاد نبوي حضور داشتند.

روانبخش بحث پيرامون تقلب در انتخابات و ايجاد اين تفكر در ميان هواداران خود را توطئه ي جريان برانداز عنوان كرد و افزود: گفتند چون تقلب حتمي است ما اين كميته را تشكيل مي دهيم و به اين طريق اذهان عمومي را تحت تاثير قرار مي دادند، بعد هم كه روز انتخابات گفتند تقلب شده و موسوي اعلام پيروزي كرد و خاتمي هم تبريك گفت و رسانه ها خارجي هم موسوي را رئيس جمهور منتخب خواندند لذا اينها همه در يك پروسه با هم بودند و فرقي بين ابطحي و ميرحسين موسوي نيست.

وي تصريح كرد: ميرحسين موسوي و كروبي بايد بخاطر فعاليتهاي غير قانوني قبل از انتخابات و هدايت اغتشاگري هاي پس از آن، محاكمه شوند و در دادگاه پاسخگو باشند .

وي خاطر نشان كرد: خون هايي كه ريخته شد و اموالي كه تخريب شد توسط شخص موسوي و كروبي هدايت مي شد و اين دو بايد همچون ساير هدايت گران اغتشاش محاكمه شوند.

اين فعال سياسي در ادامه در خصوص فعاليت هاشمي رفسنجاني و فرزندانش نيز توضيح داد و با بيان اينكه نقش دختر هاشمي رفسنجاني به حدي بود كه صدا و سيما او را به تصوير كشيد،‌ خواستار محاكمه اين افراد شد و گفت: فائزه هاشمي در كف خيابانها اغتشاشات را فرماندهي مي كرد و حتي خانم آقاي هاشمي نيز از عوامل اغتشاشگري بود.

روانبخش با تاكيد بر اينكه در دادگاه عدل اسلامي نبايد بين فرزند يك مسئول و وابستگان او و مردم عادي تفاوتي باشد به عدم وجود حاشيه امن براي مسئولين اشاره كرد و اظهار داشت: اتفاقا اين سوال براي مردم وجود دارد كه چه طور مي شود افرادي كه كمتر هم نقش داشتند بازداشت مي شوند ولي كساني كه فرماندهي اغتشاش را به دست داشتند در حاشيه امن مي مانند.

وي شخص هاشمي رفسنجاني را اولين فرمانده آشوبگري ها عنوان كرد و يادآور شد: آقاي هاشمي رفسنجاني در نامه به رهبري فرمان آشوبها را صادر كرد، لذا خود آقاي هاشمي و آقازاده هاي ايشان كه نقششان در آشوبگري ها علني بود بايد در دادگاه پاسخگو باشند، و اين خواسته مردم است كه چرا وقتي فرزندان هاشمي دستگير شدند فقط يك شب در بازداشت بودند و صبح آن روز آزاد شدند.

سردبير هفته نامه پرتو همچنين حزب منتسب به هاشمي رفسنجاني را از عوامل اصلي آشوبها توصيف كرد و گفت: حزب كارگزارن كه حزب دولت ساخته دوران آقاي هاشمي است و ايشان پدر معنوي اين حزب است نبايد فرافكني كنند و همه تقصيرات را به گردن حزب مشاركت و سازمان مجاهدين بياندازند و خود را كنار بكشند، همانگونه كه اين احزاب قصد براندازي نظام را داشتند حزب آقاي هاشمي هم همين هدف را داشت و از اينرو دادگاه بايد براي همه اين افراد حكم صادر كند.

وي در پايان تاكيد كرد: به نظر من هيچ تفاوتي بين هاشمي و فرزندانش، موسوي، كروبي و ابطحي و غيره نيست.

مرجع : رجا نیوز

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار