آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ مرداد ۲۲, پنجشنبه

موسوی: صدا و سیما همسو با بیگانگان است

میرحسین موسوی، نامزد مخالف انتخابات ریاست جمهوری، در تازه ترین اظهارات ضمن انتقاد از نحوه پوشش اخبار توسط صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران و روزنامه کیهان انتقاد کرد و آن را خدمت به اهداف "بیگانگان" قلمداد کرد.

آقای موسوی روز چهارشنبه بیست و یکم مرداد ماه (دوازدهم ژوییه) در دیدار خود با اعضای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: "یک اراده سیاسی می خواهد خواست طبیعی مردم را به بیگانگان پیوند دهد و با به راه انداختن جنگ روانی – تبلیغاتی حرکت خودجوش و اعتراض مردم را در جهت منافع بیگانه و یا دخالت آنان معرفی کند. حال آن که وقتی دقت می کنیم می بینیم طی دو ماه اخیر هیچ کس به اندازه خود آنان به منافع بیگانگان خدمت نکرده است."

آقای موسوی گفت: "هیچکس از نیروهای دلسوز انقلاب نمی خواست این حوادث روی دهد و بدتر از آن با دروغ های پی در پی توجیه شود."

او افزود مردم می خواهند خواسته ها و اعتراض هایشان در جوی آرام و عاری از تشنج طرح شود و کسانی به منافع "بیگانگان" خدمت می کنند که تجمعات آرام مردم را برهم زدند و آنرا خونین کردند.

او در مقابل برگزاری دادگاه های "نمایشی" که " منافقین منفور را در کنار فرزندان انقلاب" در کنار هم قرار می دهد را به نفع آمریکا و انگلیس خواند.

میرحسین موسوی همچنین از "رواج تهمت" در صدا و سیما انتقاد و اهانت به مهدی کروبی انتقاد کرد و چنین روشی را مورد پسند آمریکا و بیگانگان ارزیابی کرد.

آقای موسوی ضمن اشاره به وضعیت بازداشگاه هایی که بازداشت شدگان پس از انتخابات ایران در آنها نگهداری می شوند گفت: " آیا اگر آمریکا تمام قدرتش را بسیج می کرد می توانست به اندازه اتفاقاتی که در زندان ها افتاده است به کشور و انقلاب لطمه بزند؟"

آقای موسوی همچنبن با اشاره به مطالب روزنامه کیهان گفت که این روزنامه قشر فرهیخته و روشنفکر را در برابر نظام قرار می دهد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار