آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ شهریور ۲۸, شنبه

حمله به سید محمد خاتمی در روز قدس

روزنامه حیات نو اجنماعی در شماره 1850 خود که امروز شنبه 28 شهریور ماه 88 منتشر شده است نوشته است:در راهپیمایی روز قدس عده ای به سوى سیدمحمد خاتمى حمله ور شدند .

به گزارش این روزنامه، از ساعات پیش از ظهر روز جمعه، رئیس جمهور سابق، سید محمد خاتمى در میان هزاران نفر از مردم حامى جنبش سبز در مسیر خیابان حجاب به سمت میدان فلسطین حاضر شد.

در حالى‌که حضور سیدمحمد خاتمى با استقبال بسیار گسترده مردم روبرو شده بود عده ای از مسیر عبور خاتمى ناگهان به او حمله کردند،این گروه در لحظات ابتدایى عمامه سید محمد خاتمى فرزند فاضل و باتقواى امام راحل را بر زمین انداختند و قصد ضرب و شتم رئیس دولت اصلاحات را داشتند اما بلافاصله مردم در برابر این گروه تندرو ایستادند و جواب این تعرض را به خوبى دادند.

همچنین پلیس ضدشورش مانع از ادامه تحرکات غیراخلاقى و آشوب طلبانه این گروهک شد.

موج سبز مانع از حمله گروه فشار به موسوی، کروبى و خاتمى شد

موج سبز مانع از حمله گروه فشار به موسوی، کروبى و خاتمى شد

نکته جالب آنکه مردم حامى جنبش سبز در پاسخ به بلندگوها که مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا را سر مى‌دادند یکصدا و با صدایى بسیار بلند شعار مرگ بر روسیه را سر مى‌دادند.

خبرهاى رسیده از راهپیمایى دیروز تهران حاکى از آن است که میر حسین موسوى و مهدى کروبى نیز در میان استقبال پرشور مردم و در میان حلقه‌اى که مردم براى جلوگیرى از هرگونه تعرضى به دور آنها زده بودند در بین تظاهر‌کنندگان حاضر شدند.

گزارش راهپیمایی روز قدس

این رزنامه همچنین در گزارشی از راهپیمایی روز قدس نوشته است : راهپیمایى روز جهانى قدس دیروز در سراسر ایران برگزار شد. در این مراسم که از ساعت 10 صبح به صورت رسمى آغاز شد طیف‌هاى سیاسی، اقشار اجتماعى و مسئولان مختلف نظام حضور یافتند.

به گزارش خبرنگاران حیات نو با وجود حضور گسترده نیروهاى لباس شخصى در خیابان‌هاى اطراف دانشگاه تهران و زد و خوردهاى پراکنده‌اى که میان آنها و تعدادى از راهپیمایى کنندگان به وقوع پیوست.

صدها هزار تن از حامیان موسوى با در دست داشتن عکس‌هایى از میرحسین و نمادهاى سبز ضمن حمایت از ملت مظلوم فلسطین و آزادى قدس شریف اعلام کردند.


در راهپیمایى دیروز میرحسین موسوی، مهدى کروبی، سید محمد خاتمى و برخى دیگر از چهره‌هاى سرشناس اصلاح‌طلب از یکسو و مسئولان رسمى عالى‌رتبه از جمله‌هاشمى رفسنجانى با حضور در بین مردم این روز را گرامى داشتند.

به گزارش خبرنگار حیات نو با حضور خاتمی، موسوى و کروبى در بین مردم تعدادى از نیروهاى لباس شخصى تلاش کردند با سردادن شعارهایى به مخالفت با آنها بپردازند که با حضور مردم و حامیان آنها در اطراف ایشان این تلاش به نتیجه نرسید.

۱ نظر:

  1. دست گروه فشار(مردم آگاه به خیانت خاتمی , موسوی , کروبی و ...)درد نکند خوشم آمد زغیرتشان آفرین برآنان که وطن خود را دوست دارند * مگر خبر نداری که اوباما بودجه 55 میلیون دلاری پنتاگون برای جنگ نرم تعلیه نظام مردمی جمهوری اسلامی ایران را امضا کرده است

    پاسخحذف

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار