آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ دی ۶, یکشنبه

دارالزهرا در محاصره 2هزار بسیجی


نوروز : مراسم شب عاشورا در دارالزهرای تهران با محاصره این محل توسط بیش از دوهزار نیروی لباس شخصی که با اتوبوس به محل آورده شده بودند، برگزار شد.
به گزارش نوروز، لباس شخصی ها با هجوم به اتومبیل حجه الاسلام هادی غفاری که به همراه همسرش قصد شرکت در مراسم عزاداری امام حسین(ع) را داشت شیشه های آن را شکستند و ضمن ضرب و جرح وی، با آجر به سر همسر او کوبیدند و او را مجروح ساختند.
این عده که به قصد درگیری آمده بودند برای متفرق کردن زنانی که مشغول خواندن زیارت عاشورا بودند، گاز اشک آور پرتاب کردند.
لباس شخصی های مهاجم که تعدادی از آنها در بوستان نزدیک محل و نیز دانشگاه شهید بهشتی مستقر شده بودند، تا ساعت ده شب به محاصرۀ محل و جلوگیری از ورود مردم به دارالزهرا ادامه دادند و پس از آن بطور سازمان یافته محل را ترک کردند.
به گزارش خبرنگار نوروز، عده ای از لباس شخصی ها چندین بار قصد بالا رفتن از دیوار و ورود به محل دارالزهرا را داشتند که با ممانعت عده ای دیگر از خودشان که این اقدام را مغایر دستورالعمل! می دانستند از این کار صرف نظر کردند.
حجت الاسلام محتشمی پور که بنیانگذار و متولی دارالزهراست نیز هدف تهاجم نیروهای لباس شخصی بود که با هشیاری مانع از عملی شدن نقشه لباس شخصی ها شد.
دارالزهرا پس از انتخابات اخیر ریاست جمهوری محل برگزاری دعای کمیل اعضاء جنبش سبز بود که با دستگیری حسین نورانی نژاد، هماهنگ کنندۀ این برنامه ها و نیز مهدی اقبال که خواننده دعای کمیل بود، مدتی از فعالیتش کاسته شد تا آمادۀ اجرای برنامه های عزاداری در ماه محرم شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار