آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ دی ۶, یکشنبه

گزارش هایی از درگیری در تهران، همزمان با تاسوعای حسینی


شنبه, ۵م دی, ۱۳۸۸
کلمه:سایت آینده گزارش داده در پی برخی فراخوانهای اینترنتی، از صبح امروز، صدها نیروی پلیس با اجرای تدابیر ویژه امنیتی، در محدوده خیابان انقلاب، میدان انقلاب و خیابان آزادی مستقر شدند.
به گزارش آینده اکثر نیروهای انتظامی مربوط به پلیس امداد با لباس معمولی ناجا و خودروهای  ان هستند و البته تعدادی نیروهای مجهز به سپر و کلاه نیز در بین آنها دیده می شود.
برخی گزارشها هم از تردد و مانور پراکنده نیروهای موتورسوار ناجا با کلاه در خط ویژه خیابان آزادی و انقلاب حکایت دارد.
اما خبرگزاری فرانسه در گزارشی از تهران از درگیریهای شدید در نقاط مرکزی تهران خبر داده است.
این خبرگزاری نوشت ماموران حکومتی بسوی معترضانی که امروز در نقاط مرکزی شهر تهران تجمع کرده بودند، گاز اشک آور پرتاب کرده و آنها را بشدت مورد ضرب و شتم قرار دادند. گزارشهای رسیده از سوی شاهدان حاکى است که درگیرى خشونت بارى میان مردم و نیروهاى امنیتى در پایتخت تهران رخ داده است.
تلویزیون جهانی بی بی سی و العربیه نیز این خبر را اعلام کرده اند.
سایت خبری جرس هم گزارش داده است که نیروهای یگان ویژه که از صبح امروز در حال برخورد شدید با مردم عزادار و معترض تهران هستند دقایقی پیش به خبرگزاری ایسنا یورش بردند.
به گزارش خبرنگار جرس، در پی حملات نیروهای نظامی به مردم و تعقیب آنها توسط موتور سواران نیروهای یگان ویژه، مردم به کوچه های و خانه های اطراف میدان انقلاب پناه بردند، در این میان عده زیادی نیز در محوطه خبرگزاری ایسنا پناه گرفتند که متاسفانه دقایقی پیش نیروهای یگان ویژه با هجوم به درون خبرگزاری دانشجویان ایران، مردم را به وسیله باتوم و زنجیر به شدت مضروب کردند.
بر اساس این  گزارش در سطح شهر تهران، اولین درگیری ها در محدوده پل چوبی رخ داد . زمانی که جمع زیادی از مردم قصد داشتند تا از میدان امام حسین (ع) به سمت میدان انقلاب حرکت کنند. گاردهای ویژه با همراهی نیروهای لباس شخصی به شدت با مردم درگیر شدند و علاوه بر آن شیشه های خودروهایی که در محل بودند یا به نشانه اعتراض بوق می زدند را شکستند.
دقایقی بعد از میدانهای امام حسین، فردوسی،هفت تیر، انقلاب و چهار راه ولی عصر نیز خبرهایی مبنی بر درگیری های میان معترضین و نیروهای نظامی مخابره شد.
در میدان انقلاب و امام حسین نیروهای نظامی به سمت مردم عزادار گاز اشک آور شلیک کرده اند.در پاسخ نیز مردم با سر دادن شعارهایی سبز و عاشورایی مخالفت و اعتراض خود را اعلام می کنند.
گزارش شده که در میدان انقلاب ترافیک شدیدی وجود دارد به این دلیل که بسیاری از مردم با ماشین به خیابانها آمده اند و برخی نیز به نشانه اعتراض  به برخورد با معترضان بوق می زدند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار