آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ دی ۶, یکشنبه

اختصاصي از فرداي ايران : حرف آخر - اين بار حسين پيروز است !!!

اما پيشنهاداتي براي عاشورا :


1- مسيرهاي راهپيمايي در 22 شهر  اعلام شده كه باز آنها را در انتها برايتان مي گذارم حتي المقدور به هر شكل ممكن خود را به اين مسيرها برسانيد و در تجمع با شكوه سبز دوستان ديگر را ياري كنيم . اما در صورت وجود هر مشكلي از قبيل بسته بودن راه ها و يا ممانعت به عمل آوردن از ورود به مكانهاي ياد شده از مسيرهاي جايگزين در نقاط ديگر شهر استفاده مي كنيم ، كاري كه بارها آن را انجام داده ايم و اين بار نيز در صورت نياز انجام مي دهيم .


2- اما چيزي كه بسيار اهيمت دارد اين است كه در تهران با توجه به گستره ي جغرافيايي و تمركز نيروهاي سركوب و سازمانهاي آنها در قسمتهاي مركزي يعني حد فاصل ميدان امام حسين تا آزادي فرصتي مغتنم براي مابقي دوستان در سراسر شهر ايجاد مي شود كه سعي كنيد از ميدانهاي شهرك غرب ، تجريش ، محسني ، آريا شهر ، ونك ، فلكه دوم تهرانپارس ، توحيد ، ميدانهاي كاج و سرو سعادت آباد و ... استفاده كنيد كه با توجه به پراكندگي و دور بودن از هم امكان سركوب گسترده را از كودتاگران مي گيرد .


3- براي آن دسته از دوستاني كه قصد پيوستن به تظاهرات اصلي را در حد فاصل ميدان امام حسين تا آزادي را دارند لازم به ذكر است كه تجمع پليس ضد شورش و ساير چماقداران رژيم معطوف به ورودي خيابانهاي ولي عصر ، كارگر ، سپهبد قرني مي باشد ، شما دوستان عزيز مي توانيد از ساير خيابانها كه عرض كمتري دارند براي اين منظور استفاده كنيد . همچنين به موازات خيابان انقلاب و آزادي خيابانهاي بي شماري وجود دارند كه در صورت بسته بودن مسيرهاي منتهي به ميدانهاي امام حسين ، انقلاب و آزادي مي توانيد از آنها استفاده كنيد .


4- شعار ما همچنان مبارزه بي خشونت است ، اما هرگز به اين جلادان اجازه ندهيد كه كسي را دستگير كنند و يا مورد ضرب و شتم قرار دهند . در صورتي كه آنها به سمت شما حمله كردند به جاي فرار كردن كه هدف آنها است ما به سمت آنها مي دويم ، اين كار از نظر روانشناسي اثرات مخربي روي آنها مي گذارد كه تعداد آنها به مراتب از ما كمتر است و به زور باتوم و گاز اشكاور و ايجاد رعب و وحشت مي خواهند حريف ما بشوند . در صورتي كه ديديد دارند كسي را مورد ضرب و شتم قرار مي دهند با حمله به طرف ضاربان ما آنها را فراري مي دهيم و بدين شكل مانع از دستگيري يا آسيب رسيدن به ساير دوستانمان مي شويم


5- توجه داشته باشيد كه داشتن دستمالهاي تميز ، سيگار ، آدامسهاي اوكاليپتوس ، باند ، چسب زخم ، وسايلي است كه شايد به آنها احتياج پيدا كنيم . 


6- تحت هيچ شرايطي از جمعيت فاصله نگيريد و همواره با آن باشيد . و تا هنگامي كه جمعيت هسته هاي اوليه را تشكيل نداده و به حد كافي نرسيده از دادن شعارهاي راديكال پرهيز كنيد . 


7- از آقايان و خانمهاي محترم تقاضا مي شود كه كودكان و افراد مسن را به همراه نياوريد و در صورتي كه اين كار برايتان مقدور نيست . مواظب آنها باشيد تا مبادا آسيبي ببينند !


8- پس از جمع شدن و پيوستن به هم ، برادران سپاهي و اطلاعاتي با نفوذ در بين مردم  سعي در هدايت جمعيت به خيابانهاي مجاور دارند و يا با اهدافي شوم از قبيل تخريب اموال عمومي و خصوصي يا راه انداختن كارناوالهاي شادي آنها را به نام جنبش سبز ثبت كنند كه با هوشياري شما عزيزان و دور شدن از محلهاي استقرار اين عمال خود فروخته اهداف شومشان را عقيم مي گذاريم .
همچنين توجه كنيد كه به هيچ وجه از خيابان اصلي يعني خيابان آزادي و انقلاب خارج نشويد . مسير اصلي همين خيابانها است و ما براي اتحاد و يكرنگي همگي در اين خيابانها مي مانيم .


براي تمامي شما دوستان و همراهان آرزوي سربلندي و توفيق و سلامت را دارم و فردا همه اتان را در خيابان آزادي و انقلاب مي بينم . 

اما مسيره هاي راهپيمايي در سراسر ايران ، طبق اطلاعات رسیده به سایت رویداد مسیرهای گروه های و دسته های عزاداری در 22 شهر به شرح زیر است.  این مسیر ها بر اساس مسیرهای سنتی و برای کاهش امکان سرکوب و درگیری با مردم انتخاب شده است. در صورت دریافت مسیر دیگر شهرها لیست زیر به روز خواهد شد:

1- تهران : میدان امام حسین - میدان آزادی

2- یزد : چهار راه شهدا (تکیه امیر چخماق) ، خیابان قیام ، میدان بعثت ، امام زاده جعفر

3- همدان : میدان امام خمینی - میدان بوعلی - میدان آزادی

4- ساری : خیابان جمهوری اسلامی - میدان ساعت تا میدان شهدا

5- رشت :  سبزه میدان به شهرداری ، به صیقلان و خیابان مطهری 
توجه: 
محل پیشنهادی گروه های دانشجویی هوادار جنبش سبز : دانای علی و خیابان بیستون

6- تبریز : خیابان جمهوری اسلامی - میدان شهدا - میدان توحید

7- ایلام : میدان امام خمینی - خیابان فردوسی - میدان 22 بهمن

8- اصفهان :  خیابان چهارباغ پایین - میدان انقلاب ( سی وسه پل) تا میدان تختی
توجه:
گروه موج سبز اصفهان در فیسبوک اعلام کرده است محل تجمع سبزها ، میدان انقلاب ساعت 9 صبح می باشد.

9- اهواز : خیابان  طالقانی- میدان شهدا تا خیابان دکترشریعتی

10- اردبیل : میدان امام حسین - خیابان امام خمینی - میدان امام خمینی - میدان عالی قاپو - خیابان شیخ صفی تا میدان امام خمینی

11- اراک : خیابان امام خمینی - میدان ولی عصر تا میدان شهدا

12- ارومیه : خیابان  امام - میدان انقلاب تا بازار

13- شیراز : خیابان کریم خان زند - فلکه ستاد تا فلکه شهدا
توجه:
در شیراز برای مسجد قبا (آتشی ها) نیر اطلاعیه پخش شده است. مسجد قبا احتمالا محل حضور حضرت آیت الله دستغیب خواهد بود. اما اولویت به مسیرهای سنتی و شلوغ عزاداری است که دسته های عزادار در آن حضور دارند.

14- قزوین : خیابان امام خمینی وآیت الله طالقانی ازمیدان ولی عصرتامیدان جهاد

15- قم : خیابان آستانه میدان آستانه - بلوارشهید منتظری - خیابان مرعشی نجفی - میدان شهدا

16- کرج : خیابان طالقانی برج ساعت تا میدان هفت تیر

17- کرمان : خیابان میرزا رضا کرمانی میدان فابریک تا میدان مشتاقیه

18- کرمانشاه : بلوارشهید مطهری ازمیدان غدیر تا میدان شهید رجایی

19- یاسوج : خیابان جمهوری اسلامی  میدان آزادی تا میدان بسیج

20- مشهد : بلوار امام رضا(ع) فلکه برق تا حرم و بلوارطبرسی ازمیدان راه آهن تا حرم

21- بندرعباس : خیابان امام خمینی از میدان انقلاب تا میدان شهدا

22- زنجان : خیابان های منتهی به حسینیه اعظم زنجان

مسیرهای پیشنهادی خوانندگان سایت برای دیگر شهرها:

1- گرگان : خیابان ولی عصر 

2- بجنورد: میدان 17 شهریور، خیابان 17 شهریور (ششم بهمن) ، میدان شهید




به اميد ايراني آزاد و آباد !!!
فرداي ايران
88/10/06


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار