آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ دی ۲۷, یکشنبه

ستاد دهه فجر قصد حذف رنگ یا نمادی را ندارد


یکشنبه, ۲۷م دی, ۱۳۸۸
کلمه: رئیس ستاد مرکزی دهه فجر گفت:ستاد دهه فجر در صدد حذف رنگ و نمادی نیست.
به گزارش ایلنا،محمدحسین زارع در یک نشست خبری در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا برای تبلیغات سوء برخی رسانه‌های بیگانه درخصوص راهپیمایی ۲۲ بهمن تدابیری اندیشیده شده یا خیر و این ستاد چه موضعی خواهد داشت؟گفت: روز ۲۲ بهمن روز ملی است وقتی یک روزی به عنوان روز ملی نام می‌گیرد هر صنف، قشر و گروهی می‌تواند در آن حضور داشته باشد بنابراین ستاد دهه فجر بنا ندارد رنگ یا نمادی را حذف کند و یا مسیر راهپیمایی را به مسیری تبدیل کند که از آن اختلاف به وجود بیاید.
وی افزود: هر کسی که در این مسیر قرار می‌گیرد جزو راهپیمایان محسوب می‌شود که برای پیوند با اصل ولایت فقیه، انقلاب و اسلام است.
زارع ادامه داد:از نظر ستاد دهه فجر به هر نوع نگاه و برداشتی از انقلاب احترام می‌گذارد اینگونه مسائل در سنوات گذشته وجود داشته و امسال هم مانعی ندارد که باشند.
وی با بیان اینکه ۲۲ بهمن هر سال یک سخنران در راهپیمایی وجود دارد و آن هم احمدی نژاد است افزود: احمدی نژاد نیز می‌تواند نماینده طیف و گروهی از جامعه باشد البته کسانی که در راهپیمایی حضور می‌یابند در واقع آمده‌اند که پا بر جای پای شهدا بگذارند و قطعا کسانی که پایبند به نظام هستند اجازه نمی‌دهند که در این راهپیمایی حاشیه‌ای ایجاد شود تا امنیت راهپیمایان به خطر بی‌افتد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار