آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ دی ۲۷, یکشنبه

کوهکن : طرح تقلیل زمان اجرای حکم محارب ، به نفع محاربان است


تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۸۸
شبکه جنبش راه سبز (جرس): محسن کوهکن که از امضاکنندگان طرح دوفوریتی تقلیل زمان اجرای حکم محارب از 20 روز به پنج روز است ،گفت: افرادی که از این مورد عصبانی شده اند اطلاع کافی از این طرح ندارند.
این نماینده اصولگرای مجلس خاطرنشان شد : آن چیزی که عده یی در قالب یک طرح بیان کرده اند در این است که در زمان فعلی قانون می گوید فرد 20 روز وقت دارد تشخیص دهد اعتراض کند یا خیر، حالا اگر این 20 روز به پنج روز کاهش یابد اتفاق خاصی نمی افتد.
به گزارش اعتماد وی در پاسخ به این سوال که «اگر تفاوتی نمی کند پس چرا مطرح شده و این همه اصرار ورزیده می شود؟» گفت : فرق آن در این است که در نهایت محکمه برای اجرای مراحل بعدی 15 روز وقت بیشتری در اختیار دارد و زودتر می تواند پرونده را به جریان بیندازد و تاییدهای لازم را بگیرد که رای سریع تر انجام شود، البته باید تاکید کنم که در این طرح فقط «محارب» مطرح شده است و همچنین بنده و دیگر نمایندگان در اجرای آن وظایفی را به حکم شرع داریم و باید تابع آن باشیم و هیچ گونه واهمه یی از افرادی که به موازین انتقاد می کنند، نداریم و مکلف هستیم به عنوان یک مسلمان نگذاریم خدای ناکرده حق کسی ضایع شود.
کوهکن با تاکید بر اینکه «این طوری زمان برای اجرای احکام برای محاربین بیهوده تلف نمی شود» ، خاطرنشان شد :‌ این طرح به نفع محاربان است .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار