آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ دی ۲۰, یکشنبه

پروژه جديد اعترافات تلويزيونی اين بار با عنوان "فتنه در عاشورا" کليد خورد، جرس


شبکه جنبش راه سبز (جرس): مسئولان امنيتی با همکاری صداوسيما در حال ضبط دور تازه ای از اعترافات برای پخش در تلويزيون هستند که اين بار با موضوع عاشورای تهران است.
به گزارش جرس، از دو روز پيش گروه های فيلمبرداری و تدوين برای ضبط دور تازه اعترافات از سوی صدا و سيما راهی اوين شده اند.‬ اولين روز فيلمبرداری اين تيم به ضبط اعترافات چند تن از شهروندان بهايی که اعتراف می کردند با دستور هيات مرکزی جامعه بهاييان در تظاهرات روز عاشورا شرکت کرده بودند، انجام شده است.
همچنين طبق برنامه ريزی های انجام شده اين تيم، در روزهای آتی اعترافات چند نفر به عنوان نيروها و اعضای سازمان مجاهدين خلق در تظاهرات عاشورا ضبط خواهد شد.
خبرنگار جرس همچنين اطلاعاتی به دست آورده است که مسوولان امنيتی بجز اين دو موضوع به گروه فيلمبرداری اعلام کرده اند که موضوع دو بخش ديگر اعترافات نيز تا آخر هفته آينده برای ضبط، نهايی خواهد شد. هنوز از مشخصات کسانی که بايد در ديگر بخشهای سناريوی فيلمسازان "فتنه در عاشورا" در مقابل دوربين اعتراف به فعاليتهای براندازانه کنند اطلاعی در دست نيست. اما احتمال داده می شود يکی از اين گروه ها خبرنگاران روزنامه ها و سايتهای اينترنتی و ديگری فعالين تشکل های جامعه مدنی باشند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار