آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ دی ۲۰, یکشنبه

اختصاصی / پاسخ حسین کروبی به تکذیبیه نیروی انتظامی قزوین در خصوص حادثه تروریستی جمعه شب


تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۸۸
شبکه جنبش راه سبز (جرس): پس از حمله مسلحانه بامداد جمعه گذشته به مهدی کروبی در شهر قزوین که منجر به ترور نافرجام وی شد، حسین کروبی فرزند ارشد وی، نکاتی را در مورد این حمله و موضع‌گیریهای فرماندهان انتظامی محل، یادآور شد.
حسین کروبی در گفتگو با جرس، با رد سخنان فرمانده نیروی انتظامی قزوین در باره این حمله گفت: اولا کارشناسان نظامی پس از بازدید از اتومبیل آقای کروبی، شلیک گلوله به سمت شیشه جلو و عقب ماشین را تایید کردند. ثانیا تصاویر و عکس‌های این حمله هم در سایت‌های اینترنتی موجود است. به ‌نظر می‌ رسد که برخورد حرفه‌ای این بود که این فرمانده انتظامی، پیش از هر اظهار نظری، به بازدید از اتومبیل پرداخته یا این‌که حداقل عکس‌های موجود را در اینترنت می‌دید تا دقیق‌تر درباره این رویداد اعلام نظر می‌کرد.
کروبی با بیان اینکه پدرش پس از این رویداد، به‌دلیل جلوگیری از متشنج‌ شدن بیشتر اوضاع و ضربه‌خوردن آبروی نظام، سکوت پیشه‌کرده‌است،  درباره اظهارنظر سریع فرمانده مذکور گفت: چنین واکنش‌های شتاب ‌زده‌ای اصلا جای تعجب ندارد و پیش از این‌هم از سوی مسئولان انتظامی صورت می‌گرفته‌است.
وی با اشاره به اظهارات پیشین فرمانده‌های انتظامی کشور و تهران بزرگ درباره وقایع رخ‌داده در ماه‌های اخیر پس از انتخابات افزود:وقتی حوادث ناگوار کهریزک یا زیرگرفتن مردم و عزاداران حسینی با ماشین پلیس در ظهر عاشورا یا 10‌ها حادثه دیگر رخ‌ داده جلوی چشم مردم، به راحتی تکذیب می‌شود، انتظاری هم نمی‌رود که نیروی انتظامی دربرابر چنین حرکت تحریک‌آمیز و مشکوکی واکنشی بهتر از این از خود نشان دهد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار