آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ خرداد ۲۶, سه‌شنبه

سخنرانی سید محمد خاتمی در راهپیمایی 25/3/88

اعتماد مردم به عنوان بزرگترین پشتوانه انقلاب و کشور لطمه دیده است:

سید محمد خاتمی كه برای شركت در مراسم راهپیمایی در اعتراض به نتایج انتخابات ریاست جمهوری به میان مردم در خیابان آزادی تهران رفته بود؛ با سپاس از مردم به خاطر هوشیاری؛ حق خواهی و رفتار مدنی؛ ضمن توصیه بر تداوم حضور مدنی و آرام و متین و اعتراض منطقی آنان گفت: صدها هزارنفر در مسیری كه تنها در روزهای انقلاب و بزرگداشت انقلاب اسلامی چنین جمعیتی به خود دیده در حقیقت اعتراضی روشن و صریح است به آنچه که به عنوان نتیجه انتخابات اعلام شده و نشان از این دارد که اعتماد مردم كه بزرگترین پشتوانه انقلاب و كشور است لطمه دیده و همه باید برای بازگرداندن اعتماد ملی تلاش كنیم.
پاسخ به درخواست بر حق این مردم برای صیانت از آرائشان تجدید این انتخابات و یا تعیین یك هیأت صاحب صلاحیت بی طرف و شجاع و حقیقت یاب (و نه آنان كه خود در این ماجرا متهم هستند) برای بررسی ماجرایی است كه بر این انتخابات گذشته است!
انتخاباتی كه دلایل و شواهد كافی مانع از اعتماد به نتایج اعلام شده آن می گردد!
وی تاكید كرد كه همه باید قدر این ملت شریف؛ بزرگوار و آگاه را بدانند و به اعتراضات مسالمت آمیز و مدنی آنان توجه شایسته بنمایند. این مردم پایه های نظام ما هستند و نظام را از خود می دانند و اگر اعتراضی هست در این است كه چرا معیارهای اصلی انقلاب كه از مهمترین آنها محوریت مردم و اهتمام به رأی و نظر آنها است مورد خدشه و انحراف قرار می گیرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار