آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ خرداد ۲۶, سه‌شنبه

گزارش لحظه‌ای: اخبار راهپیمایی روز دوشنبه 25 خرداد ماه


19:04 - حجتی وزیر سابق کشاورزی و محمد علی ابطحی نیز حضور داشتند
18:58 - از یکی از خیابان های منتهی به انقلاب برایتان می نویسم.بالای 1.500.000 نفر آدم دست ها را بالا گرفته اند و به سمت آزادی می روند.دل همه بینندگان پر بغض است.دست ها بالاست و بی صدا.پلاکاردها نوشته اند:ما گوسفند نیستیم.پلیس حتی اجازه درگیری با مردم را به خود نمی دهد و به سمت کوچه ها عقب نشینی کرده.این خس و خاشاکیست که آقای احمدی نژاد می گفت.اینها به اندازه یک صندوقند؟اینها تمام ایرانند

18:44 - بسیاری از طرفداران میرحسین موسوی با لباس های سبز رنگ یا با داشتن عناصری سبز رنگ در پوشش در تجمع حاضر شده اند و شعارهایی مانند "الله اکبر" و "موسوی، موسوی، رای مرا پس بگیر" را سر دادند.
18:43- این گردهم آیی در شرایطی برگزار می شود که وزارت کشور 
ایران حاضر به صدور مجوز قانونی برای برگزاری تجمع نشد و محمود عباس زاده مشکینی یکی از مدیران این وزارتخانه در روز دوشنبه 25 خرداد (15 ژوئن) اعلام کرد میرحسین موسوی را مسئول هر گونه تبعات این گردهم آیی دانست.
18:42 - او که پس از اعلام نتایج انتخابات به مدت کوتاهی از سوی نیروهای امنیتی دستگیر شده بود ، در تجمع معترضان دولت را به تقلب و دستکاری آراء مردم متهم کرد و گفت: "ما تا زمان ابطال نتایج و برگزاری انتخاباتی تازه به حرکت خود ادامه خواهیم داد.
18:40 - محمدرضا خاتمی برادر رئیس جمهور پیشین ایران نیز در جمع معترضان به نقل از محمد خاتمی خواستار ابطال نتایج انتخابات و برگزاری انتخاباتی تازه شد
18:39:- با این حال میرحسین موسوی که برای اولین بار از روز انتخابات در میان جمع حاضر می شد، از روی سقف یک اتومبیل برای حاضران در تجمع سخنرانی کرد و برای شرکت در انتخابات مجدد ابراز آمادگی کرد
18:38: - بر اساس تازه ترین گزارش ها شمار معترضان حاضر در تجمع اعتراضی در مسیر بین میدان انقلاب و میدان آزادی تهران به صدها هزار نفر رسیده است .این تجمع با حضور میرحسین موسوی، مهدی کروبی، محمد خاتمی، محمدرضا خاتمی و غلامحسین کرباسچی برگزار شد که هدف حضور این افراد در تجمع، دعوت مردم به آرامش اعلام شده است
18:20 - شنیده شد : سازمان ملل اعلام کرده است در صورت عدم پاسخگویی به معترضان عضویت ایران در سازمان ملل به تعلیق در خواهد آمد.
18:29 - میدان آزادی کاملا مملو از خیل جمعیت میلیونی است 
18:26 - خبر مردمی : یکی از شاهدان عینی گفته در حوالی تقاطع ابوریحان-انقلاب مردم با سردادن شعار "نیروی انتظامی حمایت حمایت" بطرف نیروی انتظامی مستقر در تقاطع گل پرت کرده اند که باعث کنار رفتن آنها از جلوی راهشان شده است.
17:52 - خبر می رسد خیل جمعیت میلیونی در سکوت کامل هستند
17:43 -متاسفانه ارتباط ما با محل راهپیمایی قطع شده است
17:25- کروبی و موسوی بین مردم حاضر شدند
17:25 - بی بی سی اعلام کرد برنامه هاش را از روی فرکانس زیر بدون قطعی بگیرید
Telstar 12, 15 degrees West,
Transponder 10, 12.608 GHz (Horizontal polarisation)
Symbol rate: 19.28 Mbaud
Forward Error Correction (FEC): 2/3
17:24- سفارت های انگلیس و آلمان سفیر ایران رو احضار کردند‬،و اعلام کردند خواهان تحقیقات در انتخابات هستیم و تا به شکایات مردم رسیدگی نشود ما نمی پذیریم.
17:22- تمام اتوبان یادگار از نیایش تا آزادی با ماشین های متوقف بسته شده است
17:20- اخبار زنده راهپیمایی از طریق بی بی سی در حال پخش است
17:14 - ارتباط اینترنتی ما دچار مشکل شده است.
16:53- سی ان ان و یاهو اعلام کرده اند که آیت الله خامنه ای با شمارش مجدد آراء موافقت کردند. ( البته شمارش مجدد آراء به نظر می‌رسد همانطور که قبلا گفتم تنها دامی باشد که آرای تغییر یافته در چند روز ناآرامی را بازشماری و مسئله تقلب در 12700 صندوق سیار و آراء شگفت آوری که از مردم بدلیل ترس از زیاد شدن آرای صندوق ها بیش از واجدین شرایط گرفته نشد را پوشش دهند.)
16:52- خبرها حاکی است از ونک که عده مردم بسیار زیاده و مردم پای پیاده به سمت ونک در حرکت هستند،و می گویند داشتن یا نداشتن مجوز برایشان مهم نیست چون چیزی برای از دست دادن ندارند.
16:52- تعداد مردم به قدری گزارش شده که نیروی انتظامی هنوز جرئت درگیری رو پیدا نکرده و اگر این اتفاق بیافته باید هزاران کشته بر جای بگذارند
16:51 - گفته می‌شود میر حسین و کروبی و خاتمی جلوی دانشگاه شریف هستند و جمعیت به آرامش دعوت می کنند.

خیل عظیم جمعیت حاضر در خیابانها باعث بسته شدن مسیرهای منتهی به مسیر راهپیمایی شده است. هیچ اتومبیلی در مسیر دیده نمی شود.
اخبار رسیده از سوی ناظران حاکی از آن است که جمعیت متراکمی از ساعت 15 از میدان انقلاب تا دانشکده دامپزشکی مستقر هستند و با شعور بالای سیاسی و آرام به سمت میدان آزادی در حرکت است. 
همین خبر حاکی است از میان مردم شعارهایی مانند "الله اکبر"، "رأی ما را پس بدهید" و "ما دیکتاتور نمی خواهیم" به گوش می رسد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار