آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ خرداد ۲۶, سه‌شنبه

دعوت مردم به یک تجمع بدون مجوز از سوی روزنامه ایران

عصر امروز، تجمع اعتراض‌آميز حاميان احمدي‌نژاد بدون گرفتن مجوز از وزارت کشور در ميدان وليعصر برپا مي‌شود.

به گزارش خبرنگار «تابناك»، علاوه بر خبری که خبرگزاری دولتی ایرنا منتشر کرده بود، روزنامه ايران نیز در تيتر گزارشي نوشت: «اجتماع بزرگ مردمي در اعتراض به تشنج‌آفريني‌هاي اخير در ميدان وليعصر تهران ساعت 4 بعد از ظهر امروز برگزار مي‌شود». اين در حالي است كه براي تجمع اعتراض‌آميزي كه قرار است عصر امروز در ميدان وليعصر برگزار شود، هيچ گونه مجوزي از سوي وزارت كشور صادر نشده است.



نکته مهم دیگر در اطلاعیه روزنامه دولتی ایران آن است که متولی و دعوت کننده این تجمع، معلوم نبوده و مشخص نیست این درخواست از سوی چه کسانی و با چه مجوزی منتشر شده و این در حالی است که با تأکیدات رهبر معظم انقلاب، مردم و گروه‌های گوناگون به آرامش و دوری از هرگونه تنش فراخوانده شده‌اند.

گفتني است، روز گذشته، جمع زیادی از معترضین، بدون اينكه بتوانند مجوزي دريافت كنند، در خيابان انقلاب به سمت ميدان آزادي به تجمع و راهپيمايي آرام دست زدند.

با این حال، به نظر می‌رسد این شیطنت رسانه‌های دولتی برای برگزاری چنین تجمعی آن هم در برابر حامیان رقیب، فضای حساسی را رقم زده و با سوءاستفاده برخی اندک از متجمعان هر یک از طرفین، فضایی ناامن همراه با تخریب و درگیری را پدید آورد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار