آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ تیر ۶, شنبه

گزارش کدخدايي از بازشماري آرا: سالم ترين انتخابات را داشتيم/هيچگونه تخلف عمده‌اي مشاهده نشده است

سخنگوي شوراي نگهبان با بيان اينکه تمامي گزارش‌ها و شکايات کانديداهاي معترض، بررسي شده است، از انتشار گزارش جامع شوراي نگهبان، در پايان مهلت رسيدگي به شکايات خبر داد.
به گزارش ايرنا به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني شوراي نگهبان، دکتر عباسعلي کدخدايي با اشاره به روند بررسي شکايت‌ها در شوراي نگهبان، اظهار داشت: بر اساس آنچه که در ده روز گذشته انجام شده، کار بررسي‌ها تقريبا تمام شده است اما مصلحت ديده شد که فرصت بيشتري را در اختيار کانديداهاي محترم قرار دهيم. 
وي افزود: تمديد مهلت رسيدگي به شکايات رسيده از سوي کانديداها، براي ايجاد اطمينان بيشتر در بين هواداران کانديداهاي محترم و نيز يک نوع اعتمادسازي بود. 
سخنگوي شوراي نگهبان در عين حال گفت: بر اساس بررسي‌هاي انجام شده در ده روز گذشته، بجز تخلف‌هاي کوچکي که عموما در هر دوره از انتخابات ديده مي‌شود، هيچگونه تخلف عمده‌اي مشاهده نشده است و ما به يک انحراف عمده در انتخابات رياست‌جمهوري نرسيده‌ايم. 
وي تاکيد کرد: هيچ يک از ادوار انتخابات رياست‌جمهوري تاکنون دچار انحراف يا تقلب عمده نشده‌اند، خصوصا انتخابات اخير که از جمله سالم‌ترين انتخابات در طول دوران گذشته بوده است. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار