آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ تیر ۶, شنبه

تعلق احمدي نژاد به طبقه غير ثروتمند عامل اصلي پيروزي وي بود

مسکو- "ماکسيم شوچنکو" سردبير مجله روسي "اسميسل" (معنا) گفت: تعلق "محمود احمدي نژاد" به طبقه غيرثروتمند، عامل اصلي پيروزي وي در انتخابات رياست جمهوري ايران بود.
به گزارش ايرنا از مسکو، شوچنکو روز جمعه در مصاحبه با راديو اکومسکو، با اشاره به اين که احمدي نژاد هيچ ثروتي اندوخته نکرده، گفت: همين عامل در دوره قبل باعث پيروزي وي بر هاشمي رفسنجاني و جناح اصلاح طلبان بود ، زيرا آنها ثروتمند بودند و کنترل جناح مذهب گراي ليبرال را در جامعه ايران در دست داشتند. 
اين کارشناس سياسي شبکه اول تلويزيون روسيه به زندگي ساده احمدي نژاد اشاره کرده و افزود: رييس جمهوري ايران در يک آپارتمان کوچک در مرکز تهران سکونت دارد و با خودرو معمولي به سر کار مي رود. 
شوچنکو با بيان اينکه منزلي که آيت الله خميني (ره) در آن زندگي مي کرد خانه کوچکي در حومه تهران بود، گفت: احمدي نژاد مانند آيت الله خميني (ره) زندگي ساده اي دارد و حتي دشمنان سرسخت وي براي متهم ساختن وي در اين زمينه تلاش نمي کنند. 
وي افزود: احمدي نژاد کهنه سرباز جنگ ايران و عراق است و ميليون ها رزمنده شرکت کننده در آن جنگ از اين شخص حمايت مي کنند. 
اين کارشناس روس آشوب هاي اخير ايران را نتيجه تحريکات مخالفان اصلي احمدي نژاد دانست و گفت: آشوب ها و اغتشاشات سازماندهي شده مهار خواهد شد و در صورت ادامه آن ،نيروهاي مردمي و بسيج با اين آشوب ها مقابله خواهند کرد. 
وي افزود: حکومت جمهوري اسلامي ايران تحکيم بيشتر خواهد يافت و توانمندي هاي آن افزايش مي يابد. 
شوچنکو روحانيت شيعه و حاميان مردمي انقلاب اسلامي را دو رکن اصلي جمهوري اسلامي ايران دانست و گفت: روحانيت شيعه نيروي ويژه اي است که مشابه آن در هيچ جاي جهان وجود ندارد. 
وي در ادامه اين مصاحبه در باره آزادي بيان در ايران افزود: آزادي بيان در اين کشور وجود دارد و تنها زماني که آشوب ها ايجاد شد ،محدود گرديد. 
شوچنکو گفت: هر کشوري در هنگام ناآرامي ها تدابيري را براي پوشش خبري اتخاذ مي کند. 
وي افزود: در ايران مناظراه هاي تلويزيوني ميان احمدي نژاد و موسوي انجام گرفت که مشابه آن را تنها در برخي دوره ها در آمريکا مي توان مشاهده کرد. 
اين کارشناس روس معتقد است که در باره تلفات ناآرامي هاي ايران مبالغه گويي شده و شمار تلفات بسيار کمتر از ميزان اعلام شده از سوي رسانه هاي خبري غربي است. 
سردبير مجله روسي گفت: غرب و ليبرال هاي ايران مي خواهند اين کشور گرفتار خونريزي ها و جنگ هاي داخلي شود و اطلاعاتي در دست است که برخي از تظاهرات در ايران را "مجاهدين خلق" ( گروهک منافقين ) و "چريک هاي فدايي خلق" سازماندهي مي کنند. 
وي در پايان مصاحبه افزود: اين سازمان ها در سال هاي انقلاب ايران در ساختمان مجلس ايران بمب گذاري کردند که بر اثر آن حدود 200 نماينده کشته شدند و حملات تروريستي ديگر عليه مردم و دولتمردان ايران و جمهوري اسلامي انجام دادند. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار