آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ تیر ۶, شنبه

تکاپوي بي حاصل جريان «نه احمدي نژاد»

محمد جعفر بهداد*:جريان انتخاباتي «نه احمدي نژاد» به رغم دريافت پاسخ منفي از ايراني ها، اما برخلاف آداب مردم سالاري، همچنان در پي هدف خود است.
اين جريان متشکل از يک باند خانوادگي و تعدادي از هوسرانان حوزه قدرت با اين که با اتخاذ مواضع دو پهلو و مبهم به تقبيح ضمني اقدامات آشوب طلبانه، مي پردازند، اما گويا فرصت اغتشاشات پيش آمده را براي پي گيري پروژه «نه احمدي نژاد» مناسب ديده و با حقدار دانستن قانون شکنان و حادثه آفرينان خياباني، درصدد آزمايش مجدد بخت خود براي اجراي طرح ناکام موسوم به «دولت ائتلافي» يا «دولت وحدت ملي» تحت نام «شوراي حکميت» برآمده اند. 
اينان که پيش از انتخابات با استناد به توهمات خود مبني بر نارضايتي مردم و نخبگان از دکتر احمدي نژاد، طرح موسوم به دولت وحدت ملي و ائتلافي را تا مرز قرارگرفتن در معرض تمسخر عمومي دنبال کرده بودند، حالا که اراده مردم را در نقطه مخالف تکاپوي بي حاصل خود يافتند، ظاهرا آشوب ها و خونريزي هاي اخير را براي زين کردن دوباره اسب چموش خويش مناسب ديده و با حربه نخ نما شده «نقد درون گفتماني»، نسخه جديد آرزوهاي قديمي شان را با نام «تشکيل شوراي حکميت» رو کرده اند. 
واقعيت اين است که انتخابات 22 خرداد تکليف جريان موسوم به «نه احمدي نژاد» را اعم از چپ نماها و راستگرايان و حتي برخي مدعيان اصولگرايي را يکسره کرده، اما اين جريان ناکام درصدد صحنه سازي هايي است تا اثبات کند از مردم پاسخ منفي نشنيده است. تجاهل و تغافل اين افراد، اگرچه به مذاق خودشان خوش بيايد، اما در حافظه تاريخي مردم مي ماند تا آن زماني که اين افراد براي جلب آراي ملت در آن روزها، ابراز وجود مي کنند و ناباورانه با پاسخ منفي مردم رو به رو مي شوند. 
اگر تحرکات غير اصولي اين جماعت در روزهاي جاري با هدف زمينه سازي براي جلب آراء سلايق متفاوت در آينده صورت مي گيرد ، بايد بدانند ماهيت چنين ترفندهايي مدتهاست در نزد مردم ما - با سلايق گوناگون – لو رفته و خريداري ندارد. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار