آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ تیر ۳, چهارشنبه

دروغگویی تا کی؟

۳ تير ۱۳۸۸


دروغگویی تا کی؟
خبر سراسر دروغ خبرگزاری فارس که مورد استناد سایت رجانیوز و دو روزنامه ایران و کیهان قرار گرفته بود به تاریخ ۲۵ خرداد ۱۳۸۸ توسط دفتر سید محمد خاتمی سریعا و صریحا تکذیب شد؛ دروغ پراکنی که متأسفانه توسط سایت حامی دولت و دو روزنامه ای صورت گرفت که از بودجه بیت المال اداره می شوند.
این اکاذیب در حالی مطرح شد که این سفر با اطلاع کامل مسؤولین وزارت امور خارجه و سفارت جمهوری اسلامی ایران در تونس انجام شده است.
علی رغم تکذیب صریح این خبر توسط دفتر سید محمد خاتمی، روزنامه ایران که مستقیما زیر نظر دولت اداره می شود بر دروغ پراکنی اصرار ورزیده، در شماره ۴۲۴۳ خود به تاریخ ۳ تیرماه ۱۳۸۸ با زیر پا گذاشتن موازین شرعی و اصول اخلاقی حرفه خبرنگاری، مجددا این تهمت آشکار را مطرح نموده و این بار خبرگزاری فارس، با استناد به مطلب کذب روزنامه تحت نظارت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به این بداخلاقی حرفه ای مبادرت ورزیده است.
دفتر سید محمد خاتمی طی نامه ای که بعد از ظهر روز چهارشنبه در اختیار روزنامه ایران قرار گرفت، ضمن اعلام اعتراض به درج خبر جعلی، دروغ پردازی و تهمت پراکنی این روزنامه و تأکید بر پیگیری قضایی این موضوع، رسما خواستار درج تکذیبیه در صفحه اول روزنامه تحت امر دولت شد. 
امید است خبرگزاری فارس، سایت رجانیوز و روزنامه کیهان به عنوان رسانه های حامی دولت نیز با پیش گرفتن مشی حق طلبی و راستگویی نسبت به درج این تکذیبیه اقدام نمایند.
متن کامل نامه دفتر سید محمد خاتمی به مدیر مسؤول روزنامه ایران به این شرح است:

مديرمسؤول محترم روزنامه ايران
باسلام
/۳/ ۱۳۸۸ نموده و خواستار درج آن در سایت ها و خبرگزاریها و نشریاتی شد که به جعل خبر و نشر دورغ اقدام نموده‌اند. 
اين در حالي است كه مجدداً روزنامه ايران در تاريخ ۳ /۴/ ۱۳۸۸ در ستون نكته صفحه ۲ با بی پروايي بيشتر اقدام به چاپ مقاله ای تحت عنوان "سايه مذاكرات قاهره بر امنيت پايتخت" و نشر مجدد اين دروغ و وارد آوردن تهمت و افترا مبادرت نموده است.
   اين دفتر ضمن تكذيب مجدد اين دروغ بزرگ و شرم‌آور و تأكيد بر پيگيري قضايي موضوع، اعلام مي‌دارد با توجه به اينكه اولين خبر كذب آن روزنامه در تاريخ ۲۵ /۳/ ۱۳۸۸ در صفحه اول آن روزنامه بوده است، خواهان انتشار اين تكذيبه طبق قانون مطبوعات در همان صفحه اول روزنامه ايران مي‌باشد.  
دفتر حجت الاسلام والمسلمین سید محمد خاتمی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار