آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ تیر ۳, چهارشنبه

نامزد ندا آقاسلطان:رسانه ها مي خواهندازآب گل آلودماهي بگيرند/ندا ازموسوي حمايت نمي کرد

"کاسپين ماکان" نامزد "ندا آقا سلطان" دختر 26 ساله اي که در ناآرامي هاي شنبه اين هفته تهران کشته شد، برخي شايعات روزهاي اخير را قويا تکذيب کرد و گفت خانواده ندا اساسا قصد ورود به حاشيه سازي ها را نداشته و ندارند.
ماکان روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا، در خصوص مرگ نامزدش، گفت : طي روزهاي اخير حرف و حديث هاي فراوان و نقل قول هايي از خانواده ندا آقا سلطان در رسانه هاي داخلي و خارجي از جمله سايت ها انتشار يافته که بعضا نادرست است و من و خانواده آقا سلطان اين حرف و حديث ها را تکذيب مي کنيم. 
وي گفت : ندا، اساسا اهل مقابله و ماجراجويي و رفتارهاي هيجاني نبود و از خشونت متنفر بود و در عين حال به استقرار آزادي و دمکراسي همراه با منطق اعتقاد داشت. 
وي درباره انتشار اطلاعات نادرست از سوي رسانه ها طي روزهاي گذشته گفت: اول اينکه فردي که بالاي سر ندا بود و براي نجاتش تلاش مي کرد، استاد موسيقي وي بود که رسانه ها او را پدر ندا معرفي کرده بودند. 
ماکان ، همچنين انتشار عکس دختري را در رسانه ها که نشان مي داد از يک نامزد خاص حمايت مي کند، مورد اشاره قرار داد و گفت که اين رسانه ها آن تصوير را به ندا منتسب کردند که اقدامي غير اخلاقي و نادرست است. 
وي درخصوص عکس جعلي که نامزدش با دسبند سبز منتشر شده، افزود: ندا، اگر چه به آزادي و دمکراسي اعتقاد داشت ، اما هيچگاه از نامزد خاصي که در عکس هاي منتشر شده به او نسبت دادند ،حمايت نمي کرد. 
نامزد قرباني حوادث شنبه گذشته، همچنين در پاسخ به سوالي در خصوص شايعه اي مبني بر اينکه گفته شده ضارب ندا دستگير شده است، نيز گفت : ما هم شنيده ايم ، اما رسما چيزي به ما اعلام نشده است. 
نامزد ندا، همچنين درباره نقل قولي از جانب وي در VOA (صداي آمريکا) و برخي رسانه هاي خارجي که گفته شده "مراسم خاکسپاري ندا تحت شرايط امنيتي سختي برگزار شد"، گفت : من چنين چيزي نگفته ام و به نظر مي رسد برخي رسانه ها قصد دارند از آب گل آلود ماهي بگيرند. 
وي افزود: از من سوال شد آيا مشکلي در جريان تدفين ندا وجود داشت که من گفتم مراسم خاکسپاري از سوي بازماندگان ، در آرامش کامل برگزار شد، اين صحبتهاي من با بداخلاقي رسانه اي تحريف و منتشر شد. 
ماکان در خصوص برداشتن بخش هايي از بدن ندا جهت عمل پيوند نيز گفت که "من آن روز پزشکي قانوني نبودم و پدر ندا تلفني اطلاع داد که از وي خواسته اند بخش هايي از بدن وي جهت پيوند برداشته شود و مادر ندا هم در انجام يک عمل انسان دوستانه با آن موافقت کرد که در آن شرايط روحي و بحراني که داشتيم آن موضوع را اعلام کردم اما حالا لازم است آن خبر را تصحيح کنم، چرا که بعدا موضوع پيوند منتفي شد و جنازه بدون برداشتن عضو تحويل خانواده گرديد. 
نامزد قرباني حوادث اخير که مرگش همچنان درصدر اخبار جهت دار رسانه هاي بين المللي قرار دارد، همچنين نقل قولي از مادر ندا از سوي شبکه VOA را تکذيب کرد و گفت هيچ فردي از خانواده ندا تاکنون مصاحبه اي با رسانه ها انجام نداده است .

۳ نظر:

  1. اقای ماکان با عرض تسلیت خدمت شما و دیگر داغ دیدگان این هدف بزرگ.بخدا با دیدن اولین عکس ندا اشکم در اومد نه نه یهقطره 2قطره بلکه اگه بیشتر از شما اشک نریخته باشم کمترم نبوده.هیچکس حقیقتو باز گو نمیکنه توروبه خدا واقعیتو بنویسید.من یه دختر 15ساله ام که در مشهد زندگی میکنم.
    روحش شاد

    پاسخحذف
  2. اقای ماکان با عرض تسلیت خدمت شما و دیگر داغ دیدگان این هدف بزرگ.بخدا با دیدن اولین عکس ندا اشکم در اومد نه نه یهقطره 2قطره بلکه اگه بیشتر از شما اشک نریخته باشم کمترم نبوده.هیچکس حقیقتو باز گو نمیکنه توروبه خدا واقعیتو بنویسید.من یه دختر 15ساله ام که در مشهد زندگی میکنم.
    روحش شاد

    پاسخحذف
  3. ظهر روز یكشنبه ۳۱ خرداد جسدش را به شرط خاكسپاری محرمانه و بی سروصدابه خانواده‌اش دادند تا زود دفنش کنند ،اجازه برگزاری هیچ مراسمی را هم ندادند و سردار رادانشان هم این جنایت را به منافقان نسبت داد و بخیال خودشان قضیه تمام شد و رفت!

    غافل از اینکه مرگ ندا ، زنده ترین مرگ تاریخ بود ، غافل از اینکه فوران خون سرخ بناحق ریخته شده این دخترعزیز دردانه ی ایران، در ظرف مدت کوتاهی جهانی را فراگرفت و بغض صدها هزار و شاید میلیونها انسان را ترکاند و بزرگترین مجلس را که کسی تا بحال بیاد نداشت، برایش گرفت . از پنج قاره جهان برای پر پر شدنش ، جان باختنش ، معصومانه و بیگناه سوراخ شدن قلبش با سرب داغ حماقت وجهل ، اشکها ریخته شد که نگاه آخرین دم اش از ذهن آنان و انسانیت هرگز بیرون نخواهد رفت.

    خون او یک ارزن آبروی نداشته بارگاه خلفا را بر باد داد ، و آنچنان در بین توده مردم و جهان مفتضح شان کرد و پرده از نقاب زهد دروغین و انسان نمایی شان برداشت،که گند و تعفنشان را عالم گیرتر از آنچه بود کرد . کاری که سی سال فعالیت درست و نادرست ، صادقانه یا کاسبکارانه اپوزوسیون با خروارها نوشته وگزارش ، مقاله و تحلیل ، تفسیر و روشنگری، با هزاران آکسیون و گردهمایی ، تجمع و عکس ، فیلم وپوستر ، رادیو و تلویزیون ، سازمان و حزب ، گروه وانجمن ، سایت و اعلامیه، وبلاگ و اطلاعیه و محکوم کردن نتوانست.

    ادامه…

    پاسخحذف

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار