آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ تیر ۳, چهارشنبه

ضرب وشتم معاون وزير تعاون توسط آشوبگران

معاون پشتيباني،حقوقي و امور مجلس وزير تعاون به بيان خاطرات خود از نحوه مجروح شدنش توسط اخلال گران در هفته گذشته در جريان تجمع غيرقانوني در محله سعادت آباد پرداخت.
"احمد رسولي نژاد" درحاشيه مصاحبه اختصاصي با ايرنا و در پاسخ به کنجکاوي خبرنگار ايرنا که از وي در خصوص پانسمان سرش سوال کرد، به بيان خاطرات خود از نحوه مجروح شدنش توسط آشوب گران پرداخت. 
وي افزود : به عنوان يک فرد بسيجي که عاشق انقلاب و نظام جمهوري اسلامي است، روز دوشنبه گذشته با دست خالي به ميان آشوبگران رفتم و از آنها تقاضا کردم که به اموال عمومي و مردم بيگانه آسيب نرسانند، اما آنها در جواب محکم بر فرق سرم کوبيدن و مرا مجروح کردند. 
معاون وزير تعاون پس از مکثي طولاني گفت : من سه بار به خاطر نظام جمهوري اسلامي ايران مجروح شدم که در هر سه بار به اين صدمه ديدن ها افتخار مي کنم و حاضرم جانم را براي کياست و پاسداري از نظام جمهوري اسلامي و رهبري عزيز فدا کنم. 
رسولي ن‍ژاد يادآور شد : در خرداد سال 1360 که منافقين شروع به عمليات هاي تروريستي و مسلحانه کردند، مردم غافلگير شدند و در اين حادثه ها تعداد زيادي از مردم تهران شهيد و زخمي شدند و من هم در اين حادثه مجروح شدم. 
وي با بيان اينکه در دوران دفاع مقدس افتخار داشتم به عنوان يک بسيجي در جبهه هاي حق عليه باطل حضور يابم و براي بار دوم مجروح شوم، گفت :‌ امروز هم بعد از گذشت 28 سال از آن دوران بار ديگر آن دوران تکرار شد و به خاطر دفاع از ارزش هاي انقلاب اسلامي توسط آشوبگران مجروح شدم. 
معاون وزير تعاون خاطر نشان کرد‌:‌امروز هم با وجود اينکه بيش از 46 سال ازعمرم گذشته است اما همانند يک جوان آماده ام جان خود را در راه آرمان انقلاب اسلامي و لبيک به فرامين رهبري تقديم کنم. 
رسولي نژاد افزود : من به عنوان يک بسيجي و با دست خالي به ميان اراذل اوباش رفتم تا همگان متوجه شوند که در اين دولت و نظام هيچ فرقي ميان مردم و مسولان آن وجود ندارد. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار