آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ آبان ۲, شنبه

قطع موبایل و اینترنت در نمايشگاه مطبوعات

ایسنا: اينترنت شانزدهمين نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري‌ها از صبح امروز پنجشنبه قطع شده است. قطعي اينترنت در سومين روز از برگزاري نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري‌ها مانع از اطلاع‌رساني سريع خبرنگاران مستقر در غرفه‌هاي مطبوعات و خبرگزاري‌ها شده است.
اين مشكل صبح روز گذشته هم به‌وجود آمده بود و پس از ساعاتي رفع شد اما پيگيري خبرنگار ايسنا براي مشخص شدن علت اين موضوع تا لحظه مخابره اين خبر به نتيجه نرسيده است. اين درحالي است كه ستاد خبري نمايشگاه پيش از اين اعلام كرده بود كه برقراري شبكه پرسرعت اينترنت از جمله ويژگي‌هاي بارز اين دوره است.
همچنين مشكل ديگري كه در نمايشگاه امسال هم وجود دارد، آنتن‌دهي نامناسب تلفن‌هاي همراه در برخي از ساعات روز است كه موجبات اختلال در برقراري ارتباط را فراهم كرده است كه پس از پيگيري خبرنگار ايسنا از شركت ارتباطات سيار اين طور عنوان شد كه در تاريخ 14 تيرماه سال جاري نامه‌اي از سوي مدير عامل مصلي به شركت ارتباطات سيار ايران ارسال و از آن‌ها خواسته شده بود كه تعداد ايستگاه‌هاي خود را از هفت ايستگاه به سه ايستگاه در مصلي كاهش دهند كه اين كار هم انجام شده است.
علت اين موضوع انجام عمليات عمراني و ساختماني در مصلي عنوان شده بود و اينكه اين آنتن‌ها منجر به بروز مشكلاتي مي‌شود اما پيگيري اين مساله از مسوولان مصلي امكان‌پذير نشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار