آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ خرداد ۲۵, دوشنبه

خبر فوری از راهپیمایی هواداران موسوی 25/3/88 ساعت 18:30

  • کروبی و کرباسچی به جمع راهپیمایی کنندگان پیوسته اند.

  •  از حضور قطعی خاتمی خبری موثق در دست نیست، اما انتظار می رود که تا این زمان خود را به جمعیت رسانده باشد.

  • ادامه خبر از bbc:
  • "در پی اعلام نتایج شمارش آراء چندین نقطه از ایران صحنه برگزاری تجمعات اعتراضی بوده است

    بر اساس تازه ترین گزارش ها شمار معترضان حاضر در تجمع اعتراضی در مسیر بین میدان انقلاب و میدان آزادی تهران به ده ها هزار نفر رسیده است.

    این تجمع با حضور میرحسین موسوی، مهدی کروبی، محمد خاتمی، محمدرضا خاتمی و غلامحسین کرباسچی برگزار شد که هدف حضور این افراد در تجمع، دعوت مردم به آرامش اعلام شده است.

    با این حال میرحسین موسوی که برای اولین بار از روز انتخابات در میان جمع حاضر می شد، از روی سقف یک اتومبیل برای حاضران در تجمع سخنرانی کرد و برای شرکت در انتخابات مجدد ابراز آمادگی کرد.

    بسیاری از طرفداران میرحسین موسوی با لباس های سبز رنگ یا با داشتن عناصری سبز رنگ در پوشش در تجمع حاضر شده اند و شعارهایی مانند "الله اکبر" و "موسوی، موسوی، رای مرا پس بگیر" را سر دادند.

    این گردهم آیی در شرایطی برگزار می شود که وزارت کشور ایران حاضر به صدور مجوز قانونی برای برگزاری تجمع نشد و محمود عباس زاده مشکینی یکی از مدیران این وزارتخانه در روز دوشنبه 25 خرداد (15 ژوئن) اعلام کرد میرحسین موسوی را مسئول هر گونه تبعات این گردهم آیی دانست.

    تظاهرکنندگان قصد دارند در یک راهپیمایی بین میادین انقلاب و آزادی تهران اعتراض خود را به نتایج شمارش آراء دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام کنند.

    آقای موسوی شکایتی رسمی را نیز تسلیم شورای نگهبان کرده است که قرار است با دستور آیت الله خامنه ای، رهبر جمهوری اسلامی ایران به آن "به دقت" رسیدگی شود."

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار