آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ خرداد ۲۵, دوشنبه

نامه محسن رضايي به احمدي‌نژاد

در پی شکایت محسن رضایی به شورای نگهبان درباره نتیجه انتخابات دهم و همچنین نامه وی به وزیر کشور مبنی بر ارائه ریزجزئیات انتخابات برگزار شده و عدم چنین اقدامی از سوی وزارت کشور، این بار دکتر محسن رضایی در نامه ای به احمدی نژاد از رئیس جمهور نهم خواست این اطلاعات مذکور را در اختیار نمایندگان وی قرار دهد.

در متن این نامه آمده است:

جناب آقاي دکتر احمدي‌نژاد
رياست محترم جمهوري اسلامي ايران
سلام عليکم

احتراما با توجه به اين که چند ساعتي بيشتر به پايان فرصت قانوني ارايه شکايات نامزدهاي انتخاباتي به شوراي محترم نگهبان باقي نمانده، هنوز وزارت کشور، علی رغم درخواست رسمي اينجانب، تا کنون اطلاعات لازم را به نماينده اينجانب ارايه نداده است.

در حالي که جنابعالي مي‌دانيد، بدون اين اطلاعات، مشخص کردن تخلفات و مغايرت‌‌هاي اطلاعات به دست آمده توسط نامزدها با اطلاعات رسمي انتخابات، کار بسيار مشکلي است و لذا نامزد انتخابات قادر نخواهد بود از حق قانوني خود به صورت کامل استفاده کند.

خواهشمند است، دستور فرماييد هر چه سريعتر تا قبل از ساعت 17 (5 بعدازظهر) امروز، اين اطلاعات در اختيار نماينده اينجانب (که از ساعات اوليه صبح امروز، همچون روز گذشته در وزرات کشور مستقر و در انتظار پاسخ است) قرار داده شود.

با احترام
محسن رضايي

گفتنی است، با توجه به اینکه وقت مقرر شورای نگهبان برای دریافت مستندات ساعت 17 امروز است، در صورتی که این اطلاعات از طریق وزارت کشور ارائه نشود عملا هیچ گونه اقدام و شکایتی در شورای نگهبان قابل رسیدگی نخواهد رود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار