آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ خرداد ۲۵, دوشنبه

بیانیه خاتمی: در راهپیمایی 25 خرداد شركت نكنيد

سید محمد خاتمی با صدور اطلاعیه‌ای از مردم خواست تا با توجه به خواست مهندس موسوی از شرکت در راهپیمایی امروز خودداری نمایند.

به گزارش ايلنا، متن كامل اين بيانيه بدين شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
هموطنان عزیز
آزادی و حق تعیین سرنوشت دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی است.
آنچه در جریان انتخابات اخیر ریاست جمهوری اتفاق افتاد باعث خدشه‌دار شدن اعتماد عمومی و منجر به واکنش‌های طبیعی و پراحساس مردم عزیز ما در سراسر کشور شده است.
این حق مسلم مردم است که خواستار حفظ آرای خود شوند و وظیفه مسلم مسؤولان کشور است که امانت‌دار این آراء باشند و تلاش کنند اعتماد عمومی را که بزرگترین پشتوانه کشور و نظام است حفظ و تقویت شود.
نادیده گرفتن این حق و برخورد خشونت آمیز با مردم برخلاف اصول انقلاب و راه روشن امام است و مشکلی را از این کشور حل نخواهد کرد.
من مصمم بودم در اجتماع مسالمت‌آمیز امروز شما شرکت کنم و با شما سخن بگویم و اعتراض عملی خود را نسبت به جفایی که در حق مردم و انقلاب می‌شود اعلام دارم.
ولی بر اساس اطلاعیه جناب آقای موسوی دریافتم که برخلاف مصلحت نظام و حق شما، اجازه این اجتماع را نداده‌اند.
حضور شاداب و پرنشاط شما با روش‌های مسالمت‌آمیز حق شما است که آن را رعایت کرده‌اید و توصیه می‌کنم که همچنان رعایت کنید و از چارچوب قانون خارج نشوید و آرامش و متانت خود را حفظ کنید تا بهانه به دست بدخواهان و خشونت جویانی که می‌خواهند اعتراض مسالمت‌آمیز شما را دیگرگونه جلوه دهند نیافتد.
جمهوری اسلامی از ما است و اگر اعتراض هست این است که شاهد روش‌ها و سیاست‌‌هایی هستیم که به اصل نظام که محور آن مردم اند لطمه می‌زند.
ما و شما در این مسیر همچنان حرکت خود را ادامه می‌دهیم و انتظار داریم که مطالبات روشن جناب آقای مهندس موسوی که خواست همه ما است مورد توجه قرار گیرد.
سید محمد خاتمی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار